اسلایدر

اس ام اس معطر ارسال کنید!
 
همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه
دانلود,عـکس,آهنگ,آموزش,اخبار,دانشگاه,بیوگرافی,علمی,برنامه,سرگرمی,مطالب جالب

محققان نرم افزار کاربردی طراحی کرده اند که امکان ارسال بوهای مختلف از طریق تلفن همراه هوشمند را در فضایی مجازی فراهم می کند.این نرم افزار با کمک گجت کوچک ‌Chat Perf امکان ارسال بو از طریق تلفن همراه هوشمند را فراهم می کند.این گجت شامل یک اتومایزر (پاشنده) و یک مخزن کوچک حاوی رایحه های مختلف است که به پورت بخش انتهایی تلفن همراه هوشمند متصل می شود.

پس از نصب برنامه نرم افزاری، کاربر می تواند رایحه مورد نظر را با تلفن همراه دیگر که مجهز به همین گجت است، به اشتراک بگذارد.در این شیوه ‌با انتخاب یکی از رایحه های موجود در مخزن، به صورت همزمان همان رایحه به صورت یک پاف اسپری از گجت موجود بر روی تلفن همراه هوشمند گیرنده پخش می شود.در این حالت می توانید پیام های کوتاه خود را با بوهایی متناسب با متن برای گیرنده ارسال کنید!

امکان ذخیره کردن رایحه های مختلف در گجت Chat Perf وجود دارد و این محصول با قیمت 63 دلار به بازار عرضه شده است.



           
یک شنبه 30 مهر 1391برچسب:, :: 19:21
mahnaz

شرکت سامسونگ الکتریک با پایان گمانه زنی ها به طور رسمی تلفن هوشمند گلکسی S3 کوچک را با صفحه نمایش 4 اینیچی را رونمایی کرد و آن را انتخاب مناسبی برای کاربرانی دانست که به دنبال تلفنهای هوشمند کاربردی تر هستند.گلسی S3 مینی با سیستم عامل اندروید 4.1 آب نبات ژله ای کار می کند و از فناوری 3G برخوردار است. این تلفن هوشمند دارای صفحه لمسی سوپر AMOLED 480 در 800 پیکسل و پشتیبانی از 16 مگابایت رنگ است.گلکسی S3 مینی قدرت خود را از یک پردازنده دوهسته ای 1 گیگاهرتز گرفته و RAM یک گیگابایتی دارد. این مدل قرار است با کارت حافظه داخلی 8 و 16 گیگابایتی ارائه شود.

این تلفن دارای یک دوربین 5 مگاپیکسلی است که می تواند تصویرهایی با وضوح 2592 در 1944 بگیرد و دوربین دوم VGA آن برای تماسهای تصویری مورد استفاده قرار می گیرد.پورت خروجی یک میکرو SD برای افزایش حافظه تا 32 گیگ و یک پورت یواس بی نسخه 2 از دیگر ویژگیهای تلفن هوشمند جدید سامسونگ است.این تلفن تنها در رنگ سفید ارائه شده و دارای باطری Li-Ion 1500 میلی آمپر بر ساعت است.سامسونگ گالکسی S3 اصلی یک تلفن هوشمند اندرویدی که در ماه می سال 2012 توسط شرکت سامسونگ در لندن معرفی شد. این مدل جانشین سامسونگ گالکسی S2 بود.

این تلفن از زمان معرفی خود فروش بسیار چشمگیری در بازارهای دنیا داشت اما برخی از کارشناسان پیش بینی کرده بودند که همزمان با معرفی آی فن 5 فروش این تلفن هوشمند محبوب متوقف می شود.این درحالی است که براساس گزارشهای شرکتهای پـژوهشی حوزه فناوری اطلاعات سامسونگ در بازار تلفنهای هوشمند در صدر جدول ایستاده و براساس برآوردهای صورت گرفته یکی از علل این امر فروش چشمگیر گلکسی S3 است.



           
دو شنبه 24 مهر 1391برچسب:, :: 18:31
mahnaz

سایت dxomarkکه کارش رتبه بندی دوربین‌ها است گزارشی را منتشر کرده که در آن دوربین تلفن‌های همراه امروزی با دوربین‌های کامپکت سال‌های اخیر مقایسه شده‌اند. Dxomark در گزارش خود می‌گوید که گنجانیدن مگاپیکسل‌های بیشتر بر روی سطح یک سنسور لزوماً به معنای کیفیت عکس بهتر نیست.

پیکسل‌های کوچکتر و در نتیجه سطح کوچکتر سنسور باعث جذب نور کمتر می‌شود که معمولاً این امر، منجر به عکس‌هایی با نویز بیشتر خواهد شد

بقیه در ادمه مطلب...



ادامه مطلب ...


           
چهار شنبه 19 مهر 1391برچسب:, :: 20:22
mahnaz

بازار اسمارت فون دائما در حال گسترش است و هر ساله داغ تر و جذاب تر از قبل می شود. سال ۲۰۱۲ نیز یکی از زمان های به یاد ماندنی در تاریخ پیشرفت و گسترش تلفن های همراه هوشمند است.

قصد داریم به رقبای ویندوز فونی این پادشاهان و به ۵ ویندوز فون برتر سال جاری میلادی نگاهی بیندازیم.

به ادمه مطلب بروید...



ادامه مطلب ...


           
چهار شنبه 19 مهر 1391برچسب:, :: 19:55
mahnaz

در ماه‌های پایانی سال 2012 هستیم و کمپانی‌های بزرگ، هر آنچه در چنته داشته‌اند تا کنون رو کرده‌اند. اما در بین پرچم‌دارهای اندرویدی کدام یک مشخصات بهتر و ارزش بالاتری برای خرید دارند؟

در ادامه مطلب به آنها پرداخته‌ایم. با ما همراه باشید و فراموش نکنید که نظرتان را هم با یکدیگر در میان بگذارید.



ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 18 مهر 1391برچسب:, :: 19:8
mahnaz

در هفته گذشته کمپانی Japan Display اعلام کرد که تولید انبوه صفحه نمایش 5 اینچی TFT-LCD با کیفیت فول اچ دی (1920 در 1080 پیکسل) را برای استفاده در تلفن‌های هوشمند آغاز کرده. این کمپانی که متشکل از عوامل و منابع فنی و تولیدی «سونی، توشیبا و هیتاچی» است مشخصات این صفحه نمایش را چنین بر شمرده...

بقیه در ادمه مطلب...



ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 17 مهر 1391برچسب:, :: 22:56
mahnaz

كمپاني اپل با پرده‌برداري از روي آخرين طرح خود يعني آيفون 5 تمامي كاربران موبايل را به‌وجد آورده، چرا كه اين موبايل فوق پيشرفته داراي يكسري قابليت‌هاي جديد و متفاوت‌تري در مقايسه با ديگر گوشي‌هاي موجود در بازار است.

در اينجا به بررسي تفاوت‌هاي اين گوشي با گوشي‌هاي پيشين مي‌پردازيم و اين مقاله مي‌تواند به شما كمك كند تا بتوانيد از اين قابليت‌هاي جديد سر در آوريد!

طراحي جديد يكي از اولين تفاوت‌هايي است كه اين گوشي با گوشي‌هاي ديگر دارد، همان‌طور كه تا به حال ديده‌ايد آيفون‌هايي چون 3GS و 4S چندان تفاوتي با نسل‌هاي پيشين خود نداشته‌اند و از لحاظ شكل ظاهري مشابه همان گوشي‌ها طراحي شده‌اند.

بقیه در ادمه مطلب...



ادامه مطلب ...


           
یک شنبه 16 مهر 1391برچسب:, :: 21:7
mahnaz

بنا به ادعای یک منبع ناشناس که عکس بالا را در اختیار سایت sammobile قرار داده، سامسونگ در حال کار بر روی تلفنی با 3 گیگابایت رم است. پرسشی که به وجود می‌آید این است که چرا کاربران باید به 3 گیگابایت رم احتیاج داشته باشند حال آنکه 1 گیگابایت رم کافی است؟

منبع ناشناس می‌گوید که سامسونگ در حال کار برای بهبود عملکرد نرم‌افزارهای خود است و این می‌تواند ویژگی‌هایی را به تلفن جدید این کمپانی بیاورد که به یک چنین رم بالایی نیاز داشته باشند.

نکته دیگر این است که سامسونگ در حال انجام تست‌هایی برای حذف دکمه هوم از جلوی تلفن‌های خود است. همان‌طور که در تصویر می‌بینید، اینها فقط نمونه‌های اولیه هستند و چیزی از طراحی دستگاه لو نمی‌دهند. با این حال می‌شود انتظار داشت که پرچم‌دار بعدی سامسونگ، گلکسی اس 4 با 3 گیگابایت رم و بدون دکمه هوم عرضه شود.



           
یک شنبه 16 مهر 1391برچسب:, :: 20:54
mahnaz

پدفون ایسوس تبلتی که یک تلفن هوشمند را در شکم خود جای داده بود. ایده جالبی که به خاطر قیمت ۱۰۰۰ دلاری اش پر فروش نشد و در نهایت کاربران زیادی سراغ خرید این محصول دوقلو نرفتند. حالا خبرهای جدید نشان می دهد که Padfone 2 در راه است.

شرکت ایسوس سخت افزار مدل جدید را قدرتمند تر کرده است. از یک پردازشگر چهار هسته ای 1.5GHz گرفته تا ۲ گیگابایت رم و نمایشگر 4.7 اینچی برای تلفن هوشمند با رزولوشن 1280 در 720 پیکسل.

دوربین هم ۱۳ مگاپیکسلی شده و باطری نیز 2140mAh است. پشتیبانی از شبکه تلفن همراه و ان اف سی نیز جزو مشخصات پدفون ۲ به حساب می آیند.

گفته می شود که پدفون دوم ایسوس حدود ۲ هفته دیگر در تاریخ ۲۵ مهرماه معرفی خواهد شد و این بار امیدواریم که پدفون ۲ با یک قیمت مناسب وارد بازار شود تا مورد استقبال کاربران قرار بگیرد.



           
شنبه 15 مهر 1391برچسب:, :: 19:56
mahnaz

تلفن لومیا 920 چند هفته پیش درکنفرانس خبری نوکیا معرفی شد. اما این شرکت قیمت تلفن ویندوز فون جدیداش را اعلام نکرد. حالا قیمت این تلفن برای برخی کشورهای اروپایی اعلام شده و به نظر می رسد که گوشی جدید نوکیا نسبت به بقیه رقیبان بازار، گران تر ارایه خواهد شد.

لومیا ۹۲۰ در آلمان با قیمت ۸۳۵ دلار و در ایتالیا با قیمت ۷۷۱ دلار وارد بازار خواهد شد و این تازه قیمت بدون محاسبه مالیات است. مدل لومیا ۸۲۰ نیز با قیمت ۶۴۳ دلاری وارد بازار اروپا می شود.

اگر بخواهید قیمت را مقایسه کنید، کافی است آن را با قیمت اروپایی تلفن گلکسی اس 3 سامسونگ مقایسه کنید که با قیمت ۶۸۰ دلار به فروش می رسد.

قرار است تلفن های جدید نوکیا از اوایل آبان ماه وارد بازار اروپا بشوند.



           
جمعه 7 مهر 1391برچسب:, :: 19:13
mahnaz

 

 

امروز صبح نوکیا اعضای تازه خانواده آشا را معرفی کرد، دو اسمارت فون ارزان قیمت با صفحه لمسی. به نظر می رسد آشا ۳۰۸ و آشا ۳۰۹ بیش از هر چیز بر روی وبگردی سریع تمرکز کرده اند. هر دوی آنها از نظر ظاهر و مشخصات درونی بسیار شبیه هم هستند و تفاوت های کمی میان آنها می توان یافت. مانند اینکه آشا ۳۰۸ از دو سیم کارت پشتیبانی می کند، در حالی که آشا ۳۰۹ یک سیم کارته است.به گفته نوکیا، آشا ۳۰۸ و آشا ۳۰۹ را می توان جزو خانواده تلفن های هوشمند لمسی خازنی با قیمت مناسب دسته بندی کرد. انتظار می رود قیمت این دستگاه ها در آمریکا حول و حوش ۹۹ دلار اعلام شود. اگر چه هنوز نوکیا به دنبال همکارانی از میان اپراتورهای موبایل است، تا پس از آن قیمت را اعلام نماید.

هر دو این اسمارت فون ها از نسخه جدید مرورگر اینترنتی Nokia Xpress Browser استفاده می کنند، که گفته می شود ۹۰ درصد نسبت به نسخه قبلی کارایی بهتری دارد. این تلفن های همراه هوشمند تنها از شبکه های 2G پشتیبانی کرده و امکان استفاده از شبکه های 3G را ندارند. اما هر دوی آنها برای اینترنت گردی سریع، به وای فای مجهز هستند. صفحه نمایش این دو اسمارت فون ۳ اینچی و از نوع WQVGA است. رابط کاربری آنها هم نسخه جدید Swipe نوکیا است.از دیگر امکانات این موبایل ها می توان به رادیو با صدای استریو، اسپیکرهای قدرتمند و پشتیبانی از میکرو SD تا ظرفیت ۳۲ گیگابایت اشاره کرد. علاوه بر این شما ۴۰ بازی اختصاصی EA را بر روی آنها خواهید داشت و اپلیکیشن های تویتر و فیس بوک هم به صورت پیش فرض نصب شده اند.



           
چهار شنبه 5 مهر 1391برچسب:, :: 20:59
mahnaz


کمپانی سامسونگ بالاخره ارائه اندروید 4.1 (جیلی بیلی) برای پرچم‌دار تلفن‌های خود یعنی گلکسی S3 را آغاز کرد. اولین کشوری که این آپدیت را دریافت می‌کند لهستان است و در ادامه تا آخر سپتامبر سایر کشورها نیز رام‌های رسمی را دریافت خواهند کرد. برخی از تغییراتی که با جیلی بیلی به گلکسی S3 خواهد آمد عبارتند از:

- بهبود کارکرد کلی: به لطف پروژه کَره آپدیت جدید باعث روان‌تر و سریع‌تر شدن تلفن خواهد شد
- منوی تنظیمات جدید
- 2 نمای متفاوت برای صفحه خانگی
- طراحی جدید برای نوار اطلاع‌رسانی و پیغام‌ها
- جایگزینی S Memo توسط S Note
- Google Now
اینها فقط تعداد کمی از امکانات تازه هستند و باید منتظر کشف امکانات بیشتر بعد از آپدیت باشید. به روزرسانی سیستم عامل گلکسی S3 از طریق نرم افزار KIES و وای-فای میسر است. از حالا می‌توانید گوش به زنگ باشید تا آپدیت جدید برای شما نیز از راه برسد.
 


           
5 مهر 1391برچسب:, :: 20:44
mahnaz

وقتی صحبت از تکنولوژی‌های جذاب آینده در زمینه گجت‌های قابل حمل به میان می‌آید، قطعاً همه شما نیم‌نگاهی به تکنولوژی‌های شارژ دارید که جدیدترین آنها شارژر بی‌سیم القایی است. بعد از سامسونگ که در مراسم معرفی گلکسی اس 3 از شارژر بی‌سیم رونمایی کرد و وعده آن را به مشتریان داد، در همین اواخر نوکیا نیز یک ورود جدی به عرصه تکنولوژی‌های شارژ داشت و شارژ بی‌سیم القایی برای دو لومیای جدید خود را پرده‌برداری کرد.

اما گویا اپل هم بی‌کار ننشسته و مشغول کارهایی در این زمینه است. اشتباه نکنید، نه در زمینه شارژ القایی، بلکه در زمینه شارژ بدون نیاز به شارژر. در ادامه با ما همراه باشید تا ابتدا کمی از شارژ القایی و بعد هم از پتنت جدید اپل برای شما بنویسیم.



ادامه مطلب ...


           
چهار شنبه 5 مهر 1391برچسب:, :: 20:29
mahnaz

گروهی از مبتکران استرالیایی هوشمند ترین لامپ جهان را ساخته اند که می تواند به طور خودکار نورش را کم کند، تغییر رنگ دهد، چشمک بزند و روشن شود این لامپ را می توان کاملا با تلفن همراه کنترل کرد.این مبتکران برای ساخت یک لامپ 42 پوندی که به کاربر امکان می دهد در محیط آشپزخانه فضای شادی برای خود فراهم کند، یک میلیون پوند بودجه دست و پا کرده اند.

این لامپ که LIFX نام دارد به کاربر امکان می دهد برای ایجاد یک محیط رومانتیک عصرگاهی نور را کاهش دهد و یا برای جشن تولد چشمک بزند.هر یک از این لامپ ها 25 سال عمر می کند.به گفته این مبتکران اگر تلفن به هر دلیلی در دسترس نباشد، این لامپ می تواند مانند یک لامپ معمولی کار کند.



           
یک شنبه 2 مهر 1391برچسب:, :: 19:31
mahnaz

 

بعد از معرفی آیفون 5، سؤالی که در اذهان شکل گرفته این است که آیا امکان تبدیل سیم‌ کارت‌ های رایج به نانوسیم وجود دارد یا خیر؟ زیرا به هر حال دو راه بیشتر به ذهن نمی‌رسد؛ یکی اینکه صبر کنیم تا اوپراتورها نانو سیم ارائه کنند، و دوم اینکه میکروسیم را به نانوسیم تبدیل کنید. برای راه دوم هم دو گزینه پیش‌رو داریم، یا خودمان قیچی به دست بگیریم یا اینکه صبر کنیم تا پانچ‌های چینی از راه برسند.

در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا ببینیم که چطور می‌شود این تبدیل را بدون پانچ انجام داد. البته گفته باشیم که مسئولیتش با خودتان. وسایل لازم عبارت هستند از:

- یک پرینتر
- یک برگه A4
- چسب نواری
- خطکش و ماژیک
- قیچی
- سنباده یا سوهان


ادامه مطلب ...


           
1 مهر 1391برچسب:, :: 21:45
mahnaz

هر بار که اپل مراسم معرفی محصول دارد، مدیرانی که روی صحنه می‌آیند طوری از آن محصول و ویژگی‌هایش صحبت می‌کنند که تو گویی بهترین محصول دنیا با فاصله بسیار در تمام جنبه‌ها است. در برخی موارد ادعاهای آنها درست از آب در می‌آید و در برخی موارد هم غلط.

اما آیا نمایشگر آیفون 5 پیشرفته‌ترین در نوع خود است؟ پاسخ این است که خیر! در اینجا اپل بازی را به نوکیا و لومیا 920 باخته.

در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا ببینیم چطور و چرا...



ادامه مطلب ...


           
1 مهر 1391برچسب:, :: 21:45
mahnaz

موبایل

با معرفی شب گذشته اچ تی سی حالا سه تلفن قدرتمند با سیستم عامل ویندوز فون 8 از سه شرکت مختلف معرفی شده اند و زمان مقایسه مشخصات فنی فرا رسیده.

نوکیا با لومیا ۹۲۰ قصد داشت در خط مقدم ویندوز فون 8 قرار بگیرد اما سامسونگ حتی پیش از نوکیا تلفن ATIV S را معرفی کرد و شب گذشته اچ تی سی با ویندوز فون 8X نشان داد که رقیب هایی جدی و قدرتمند در این مسیر وجود دارند. و حالا کار برای نوکیا سخت تر از گذشته شده است. چرا که دو شرکت دیگر بازار بزرگی از سیستم عامل اندروید هم در اختیار دارند. در حالی که نوکیا سرنوشت خودش را با ویندوز فون گره زده.

هنوز قیمت این تلفن ها را نمی دانیم و کارایی نهایی هم زمانی مشخص می شود که آنها را از نزدیک بررسی کنیم. اما فعلا می توان با مقایسه مشخصات فنی، به یک نگاه کلی در مورد این سه تلفن دست پیدا کرد.

مقایسه در ادمه مطلب...



ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 30 شهريور 1391برچسب:, :: 23:29
mahnaz

مهندسان، فناوری نوینی ارائه کرده اند که به کاربر امکان می دهد با سیلی زدن به صفحه نمایش تلفن همراه، زنگ آن را بی صدا کند.غول نرم افزاری مایکروسافت این ایده را ثبت اختراع کرده است و می گوید این نرم افزار به زودی راه خود را به ویندور تلفن همراه باز می کند.مودول کنترل صدا که برپایه ضربه محکم کار می کند، در مرکز این تلفن تعبیه می شود و منتظر یک ضربه محکم مناسب می ماند، این ضربه به تلفن همراه دستور سکوت می دهد.

در این روش وقتی تلفن همراه زنگ می خورد، شتاب سنج این مودول روشن می شود و می تواند حرکت ناگهانی را تشخیص دهد. بر اساس اعلام مایکروسافت، وضعیت های متفاوتی وجود دارد که تحت آن ها می توان به طور سریع و دلخواه و بدون نیاز به استفاده از اقدامات سنتی و معمول، تلفن همراه را کنترل کرد.مثلا اغلب کاربران فراموش می کنند تلفن همراه خود را در وضعیت سکوت یا لرزشی قرار دهند و تلفن در مکان و زمان نامناسبی زنگ می خورد.

در این مواقع کاربر می تواند با استفاده از ویژگی جدید "سیلی سکوت" به تلفن همراه، از رنگ خوردن آن در مکانهای خاص جلوگیری کند و دیگر نیازی به گشتن دنبال دکمه خاموش یا کم کردن صدا نیست.بر اساس اعلام مایکروسافت می توان با سیلی، زنگ تلفن همراه، پخش موسیقی و یا صدای هشدار یا پخش متن صوتی را ساکت کرد.



           
پنج شنبه 30 شهريور 1391برچسب:, :: 23:19
mahnaz

تلفن Windows Phone 8S دومین محصولی بود که توسط اچ تی سی معرفی شد. این تلفن برای میانه بازار طراحی شده و با نمایشگری ۴ اینچی وارد می شود.

نمایشگر دارای رزولوشن WVGA است اما جنس Super LCD و شیشه گوریلا آن را تبدیل به محصولی خواستنی و ضد خش می کند.در درون تلفن یک پردازشگر دو هسته ای S4 با سرعت 1GHz پیدا می کنید اما نباید این پردازشگر را با بهترین های حال حاضر بازار مقایسه کنید. چرا که این تلفن برای میانه است و البته سیستم عامل ویندوز فون ۸ را به خوبی اجرا خواهد کرد. میزان رم نیز ۵۱۲ مگابایت خواهد بود.

حافظه داخلی نیز ۴ گیگابایت است و یک ورودی کارت حافظه میکرو اس دی اجازه توسعه را به شما می دهد. باطری 1700mAh است و اچ تی سی تصمیم گرفته در این مدل دوربین جلویی را حذف کند و در عقب نیز یک دوربین ۵ مگاپیکسلی قرار داده که می تواند به صورت 720P فیلمبرداری کند.ضخامت تلفن ویندوز فون 8S معادل 10.28میلیمتر است اما گوشه های باریک آن سبب می شود که حس نازک بودن را به کاربر القا کند.

در نهایت بد نیست که به روش جدید نام گذاری تلفن های اچ تی سی دقت کنید. نام این تلفن «ویندوز فون 8S» است. در واقع نام سیستم عامل مایکروسافت به نام خود تلفن اضافه شده. مدل بزرگ تر هم ویندوز فون 8X نام دارد. اچ تی سی و مایکروسافت گفتند که این روش جدید نامگذاری را انتخاب کرده اند تا این تلفن ها به عنوان امضای سیستم عامل ویندوز فون 8 به حساب بیایند.اچ تی سی هنوز قیمت تلفن 8S را اعلام نکرده اما در آبان ماه منتظر ورود آن به بازارهای جهانی باشید.

در ادامه مطلب می توانید تصاویر بیشتری از تلفن ویندوز فون 8S ببینید.



ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 30 شهريور 1391برچسب:, :: 23:3
mahnaz

سال ها است که اینتل در مورد ورود به بازار پردازشگرهای تلفن هوشمند صحبت می کند و تا اینجا شاهد چند مدل اولیه هم بوده ایم. اما تلفن جدیدی که امروز معرفی شد ورود جدی اینتل به بازار تلفن هوشمند به حساب می آید. پس زمان اش رسید تا با موتورولا Razr i آشنا شوید.

این تلفن از نظر سخت افزاری تقریبا به طور کامل شبیهMotorola RAZR M است که قبلا مشخصات اش اعلام شده بود. اما با این تفاوت که از پردازنده اتم اینتل استفاده می کند. تا به حال اینتل زیر انتقادهای زیادی بود که پردازشگرهایش باطری زیادی مصرف می کنند. باید ببینیم که اینجا چه تغییری رخ داده است.

پردازشگر Razr i تک هسته ای Atom Z2480 است و با سرعت 2GHz کار می کند. سرعت بالای پردازشگر به تلفن این قابلیت را می دهد تا ۱۰ عکس در ثانیه بگیرد و به همین خاطر یک دکمه مخصوص دوربین روی تلفن تعبیه شده است. امکانی که در مدل Razr M وجود ندارد.این تلفن نمایشگری 4.3 اینچی دارد و موتورولا می گوید باطری 2000MAh آن با استفاده های معمول، ۲۰ ساعت برایتان کار می کند. و نسبت به مدل Razr M طول عمر بیشتری دارد. یک دوربین ۸ مگاپیکسلی هم روی آن قرار گرفته و سیستم عامل نیز اندروید 4.0 است.

اگر می خواهید بدانید پردازشگر اینتل در مقایسه با پردازشگر Snapdragon S4 مدل Razr M با سرعت 1.5GHz چطور عمل می کند، کافی است بنچمارک زیر را ببینید. البته این تست نشان می دهد که پردازشگر اینتل فقط در تست SunSpider نسبت به مدل برادر بهتر عمل کرده اما شاید این را بتوان شروعی خوب برای اینتل به حساب آورد.

razr i ben_narenji.jpg



           
چهار شنبه 29 شهريور 1391برچسب:, :: 20:41
mahnaz

احتمالا براي شما هم پيش آمده که نياز اساسي به يک تماس مهم داشته ايد اما موبايلتان باطري خالي ميکند و ناگهان خاموش ميشود.

1. اگر از بلوتوث استفاده نمیکنید، آن را خاموش کنید.

بلوتوث خود به تنهایی باتری زیادی مصرف میکند. بعد از استفاده هدست یا هندزفری بلوتوث یا نقل و انتقال فایل، عکس، صوت و... از طریق بلوتوث فراموش نکنید آن را خاموش نمایید.

2. نور صفحه نمایش خود را کم کنید.

بعضی از گوشیها به طور خودکار نور صفحه نمایش خود را با توجه به نور محیط تنظیم می‌کنند ولی بعضی دیگر از گوشیها این قابلیت را ندارند و باید خود کاربر این کار را انجام دهد.
 

3. از عکسهای متحرک استفاده نکنید.

محافظ های صفحه نمایش و عکسهای متحرک پس زمینه بسیار جالبی هستند ولی مصرف باتری شما را بیشتر میکنند.
 

4. زنگ موبایل خود را تنظیم کنید.

زیرا زنگ با صدای بلند، به همراه لرزش، انرژی زیادی مصرف میکند که باعث میشود باتری زودتر خالی شود.

5. باتری خود را بشناسید.

بعضی از گوشیها باتری های لیتیومی دارند و برخی باتریهای نیکلی. در مورد باتری های نیکلی، قبل از اولین بار استفاده باید گوشی خود را تا 10 ساعت شارژ کنید تا تمام ظرفیت باتری قابل استفاده شود، اما درباره باتری‌های لیتیومی تنها تا زمانی که اعلام میکند باتری شارژ شده است کافی است.

باتریهای نیکلی بعد از مدتی استفاده از آن و شارژ مجدد، نیاز به تخلیه کامل باتری دارد چون در غیر این صورت زود خراب می‌شود ولی باتریهای لیتیومی این مشکل را ندارند. این باتریها را هر موقع که لازم بود شارژ کنید و لازم نیست صبرکنید تا شارژ آن کاملا تخلیه شود.

6. باتری را خنک نگهدارید و جلوی نور آفتاب قرار ندهید

باتریهای لیتیومی در خود تجهیزات محافظت در برابر حرارت دارند که اگر مدت طولانی در شارژ باشند صدمه ‌ای به آنها وارد نمیشود. اما با این حال اگر باتریهای لیتیومی را بیش از یک هفته شارژ کنید یا اگر گوشی شما مرتب مقابل نور مستقیم آفتاب یا نزدیک‌ منبع گرمایی باشد، صدمه می‌بیند.



           
سه شنبه 28 شهريور 1391برچسب:, :: 20:56
mahnaz

بعد ازدرز اخبار مختلف سرانجام شرکت ال جی تلفن جدید Optimus G را معرفی کرد. تلفنی که اگر بنچمارک هایش را ببینید احتمالا شگفت زده می شوید.

اپتیموس جی اولین تلفن ال جی با پردازشگر Qualcomm Fusion 3 است. پردازشگری ۴ هسته ای با معماری ۲۸ نانومتری و پردازشگر گرافیکی Adreno 320 و البته پشتیبانی از شبکه نسل چهارم LTE. هر هسته پردازشگر این تلفن می تواند تا سرعت 1.5GHz بالا برود و جالب اینجا است که خود شما می توانید به صورت دستی یک جفت از هسته ها را غیر فعال کنید تا باطری بیشتری داشته باشید.

غول ال جی دارای نمایشگری 4.7 اینچی با رزولوشن 1280 در 768 پیکسل است و ۲ گیگابایت رم دارد و به یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و باطری 2100mAh نیز مجهز است.

سیستم عامل نیز اندروید 4.0 است که توسط ال جی سفارشی سازی شده. این تلفن از هفته آینده به بازار کره جنوبی وارد می شود اما هنوز قیمت و تاریخ ارایه جهانی اعلام نشده است. ال جی می گوید که می خواهد بازار را با این محصول جدید تغییر دهد. برای اینکه بدانید این شرکت چقدر در این مورد جدی است،

در ادامه مطلب نتایج پنچمارک های اپتیموس جی را ببینید...



ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 28 شهريور 1391برچسب:, :: 20:46
mahnaz

compare-3modle_narenji.jpg

با معرفی آیفون 5 حالا هر سه پرچمدار سیستم عامل های مهم تلفن های هوشمند در سال ۲۰۱۲ معرفی شده اند. گلکسی اس 3 در خط اندروید، لومیا 920 در خط ویندوزفون 8 و آیفون 5 در خط مقدم آی او اس. فعلا برای شروع مقایسه، می توانیم جدول پایین را داشته باشیم تا این تلفن ها را از نظر مشخصات سخت افزاری مقایسه کنیم.

 

 



           
پنج شنبه 23 شهريور 1391برچسب:, :: 21:3
mahnaz

iPhone5-0546.jpg

«نازک‌ترین و سبک‌ترین آیفون تا به امروز.» این لقب برازنده آیفون 5 است. با ضخامتی به اندازه 7.6 میلی‌متر و وزنی تنها و تنها معادل 112 گرم، هیچ تلفن هوشمند همرده‌ای نمی‌تواند از این نظر با آن رقابت کند. لومیا 920 با وزن 180 گرم و ضخامتی نزدیک 1 سانتی‌متر، در مقابل وزن و ضخامت آیفون 5 زمخت جلوه می‌کند و حرفی برای گفتن ندارد.

آیفون 5 نسبت به آیفون 4s که نسل قبلی آن است، 20٪ وزن کمتری دارد و ضخامتش هم 18٪ کاهش یافته. به قول همکار عزیزم آقای عباس واحدی: «سبک‌تر از رؤیا!» تلفن هوشمندی از جنس شیشه و آلومینیوم، یعنی دو عنصر ثابت در طراحی‌های چند سال اخیر اپل.

 

بقیه در ادمه مطلب...



ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 23 شهريور 1391برچسب:, :: 20:51
mahnaz

شرکت فنلاندی نوکیا فروش تلفنهای هوشمند جدید خود را که می تواند آخرین شانس این شرکت برای وارد شدن به پرسودترین بخش بازار تلفنهای همراه باشد را در نوامبر و با سیستم عامل ویندوز ارائه می کند.تلفن هوشمند لومیا 920 نوکیا با سیستم عامل ویندوز 8 در تلاش برای رقابت با آی فن اپل و تلفنهای هوشمندی چون گلکسی سامسونگ که از سیستم عامل اندروید گوگل استفاده می کنند در نوامبر امسال وارد بازار می شود.

این تلفن جدید که دارای لبه های گرد، پوشش رنگی است شبیه مدلهای پیشین خود بوده و هفته گذشته رونمایی شد اما چندان مورد استقبال تحلیلگران قرار نگرفت چرا که آنها اعتقاد داشتند این تلفن هوشمند فاقد هرگونه عاملی است که بتواند کاربر را به سمت خود جلب کرده و یا دست کم با در رقابت با سایر رقیبان این عرصه قرار گیرد.نوکیا نیز درباره زمان دقیق عرضه و جزئیات قیمت این تلفن هوشمند و مدل کوچکتر آن که لومیا 820 است اظهار نظر نکرده است.نوکیا که زمانی بزرگترین تولید کننده تلفنهای همراه بود در بازار تلفنهای هوشمند که به سرعت هم درحال رشد بوده از رقبا عقب ماند و طی 18 ماه گذشته در بازار 3 میلیارد یورو ضرر داشته است.

لومیا 920 با ورود خود به بازار در ماه نوامبر به زمان خریدهای پایان سال و فصل تعطیلات می رسد که می تواند موقعیت مناسبی باشد اما از سوی دیگر این تاریخ یک ماه پس از ورود آی فن جدید اپل خواهد بود، از سوی دیگر با احتمال ورود نخستین مدل تلفنهای سامسونگ با ویندوز8، مدلهای جدید شرکت HTC و موتورولا گوگل نیز مواجه خواهد شد.گفته می شود که درمیان برخی از ویژگهای این تلفن هوشمند می توان به دوربین کیفیت بالای آن و صفحه لمسی اشاره کرد که حتی با وجود دستکش نیز قابل لمس است، ویژگی که نیاز به وجود آن در نیمه دوم سال و نیمه دوم نوامبر برای برخی تلفنهای همراه احساس می شود.

کارشناسان اعتقاد دارند که نوکیا بازار تلفنهای همراه خود را از دست داده است، هیچ کس دیگر به روی تلفنهایی که سیستم عامل ویندوز دارند روی نمی آورد و اکنون که لومیا از راه می رسد بازار این نوع تلفنها کاملا مرده است، اما از سوی دیگر برخی از منابع از کاهش قیمت تلفنهای هوشمند قدیمی نوکیا خبر داده اند.کارشناسان پیش بینی کرده اند که این شرکت فنلاندی در سه ماه ژوئیه، آگوست و سپتامبر 700 میلیون یورو از دست می دهند، اما سامسونگ بیش از 20 میلیون دستگاه تلفن هوشمند گلکسی S3 را ظرف 100 روز به فروش رسانده است.

درحال حاضر سامسونگ بزرگترین تولید کننده تلفنهای هوشمند است، درحالی که سهم نوکیا از بازار به کمتر از 10 درصد رسیده است، این درحالی است که همین شرکت در روزهای پیش از رونمایی از آی فن در سال 2007 ، 50 درصد از بازار را در اختیار داشت.



           
چهار شنبه 22 شهريور 1391برچسب:, :: 23:42
mahnaz

سونی درنمایشگاه IFA از سه تلفن جدید از خانواده اکسپریا پرده برداری کرد.Xperia J که یک هسته‌ای است را به کنار می‌گذاریم، مدل‌های Xperia TX و Xperia T به همراه Xperia V هر سه دارای پردازشگرهای ۲ هسته‌ای هستند که از معماری جدید Krait با فرکانس کاری 1.5GHz برخوردارند. چیزی که در نگاه اول آنقدرها هم قدرتمند و متفاوت به نظر نمی‌رسد.

اما انگار این پردازشگر با وجود دو هسته‌ای بودن مزیت‌های زیادی نسبت به پردازشگرهای چهار هسته‌ای دارد. کافی است بنچمارک‌های به دست آمده را ببینید تا متوجه شوید سخت افزار این سه تلفن‌ موفق شده‌ حتی از گلکسی اس 3 هم بهتر عمل کند. پس ادامه مطلب را از دست ندهید.
 



ادامه مطلب ...


           
14 شهريور 1391برچسب:, :: 1:25
mahnaz

آیا شما هم بین اینکه تبلت بخرید یا تلفن هوشمند، سرگردان هستید؟ نگران نباشید، این یک چیز عادی است که تقریباً برای بیشتر افرادی که می‌خواهند به دنیای پُست پی‌سی وارد شوند پیش می‌آید. البته افرادی که از قبل یکی از این دو گجت را خریداری کرده‌اند، معمولاً با مشکل کمتری روبرو هستند و ترجیح می‌دهند یکی در میان گجت‌های پُست پی‌سی خود را به روز کنند.

در این مطلب با ذکر مواردی خواهیم گفت که چرا تبلت‌ها به نسبت سرمایه‌گذاری مناسب‌تری به شمار می‌روند. البته این ترجیح فقط در قیاس با تلفن‌های هوشمند است و شما هم با ما هم عقیده هستید که در کل، پُست پی‌سی‌ها هنوز خیلی جوان و نابالغ هستند و به زمان بیشتری نیاز هست تا شما بتوانید زندگی دیجیتالی خود را تماماً به آنها منتقل کنید.

به بیان دیگر، اگر تولید محتوای زیادی دارید و از اینترنت استفاده‌هایی غیر از وبگردی نیز می‌کنید، شاید هیچ یک از این دو گونه (تبلت و تلفن هوشمند) انتخاب مناسبی برای بهبود کیفیت کار و زندگی شما به حساب نیایند. در ادامه مطلب با ما همراه باشید و فراموش نکنید که بعد از خواندن این موارد، نظرتان را هم با ما و دوستان خود در میان بگذارید.

بقیه در ادمه مطلب...



ادامه مطلب ...


           
14 شهريور 1391برچسب:, :: 1:25
mahnaz

دانستن درباره جديدترين تلفن همراهي كه به بازار عرضه شده‌ است و ويژگي‌هاي آنها، مقايسه فناوري‌‌ تلفن‌هاي‌ هوشمند با يكديگر، شنيدن خبرهاي جديد از تلاش شركت‌هاي مطرح براي طراحي تلفن‌هاي جديد، دانستن پيرامون نرم‌افزارهاي تلفن‌هاي همراه و خدماتي كه به كاربرانشان ارائه مي‌كنند.

جستجو براي پيدا‌كردن مناسب‌ترين تلفن‌همراه براي خريد و موضوعاتي از اين دست، همگي مطالبي است كه مورد توجه افراد بسياري است.شايد بسياري براي جستجو و مطالعه اين اخبار و پيدا‌كردن داغ‌ترين و تازه‌ترين آنها زمان زيادي را صرف ‌كنند.

شركت‌هاي بزرگ توليدكننده اين فناوري‌هاي هوشمند نيز پرشتاب به فعاليت مشغولند تا شايد سهم بيشتري از اين بازار پرهياهو و جذاب را به دست آورند. اما ما در اين نوشتار مي‌خواهيم از اين بازار پرشتاب كمي فاصله بگيريم و يك زنگ تفريح كوتاه را با تلفن‌همراه برايتان بسازيم.

بقیه در ادمه مطلب..



ادامه مطلب ...


           
چهار شنبه 8 شهريور 1391برچسب:, :: 22:0
mahnaz

Optimus G

جدیدترین پرچم‌دار تلفن‌های هوشمند LG، به واقع با طراحی زیبایش ما را غافلگیر کرده. عکسی که ملاحظه می‌کنید ساعتی قبل در وب سایت lgnewsroom قرار گرفت تا سرانجام به گمانه‌زنی‌ها خاتمه دهد.

پردازنده 4 هسته‌ای Snapdragon S4 Pro ، نمایشگر 4.7 اینچی IPS با رزولوشن 1280 در 768، 2 گیگابایت رم، و یک دوربین 13 مگاپیکسلی در عقب. شاید تنها نقطه تردید، وجود اندروید 4 (بستنی حصیری) بر روی این تلفن باشد ولی بعید است که LG پرچم‌دار تلفن‌های خود را در مدتی کوتاه به جیلی بیلی آپدیت نکند.

آنهایی که با دیدن این تصویر و مشخصات فوق به فکر خرید Optimus G فرو رفته‌اند، بدانند که زیاد منتظر نخواهند ماند. از ماه آینده میلادی که چهار روز دیگر از راه می‌رسد، Optimus G در کره جنوبی عرضه خواهد شد و عرضه جهانی آن نیز از ماه بعد آغاز می‌شود. با این حال از قیمت آن، هنوز خبری اعلام نشده.

ابعاد Optimus G به این شرح است: 131.9 در 68.9 در 8.45 میلی‌متر. وزن تلفن 145 گرم خواهد بود و ظرفیت باطری آن 2100 میلی‌آمپر.



           
سه شنبه 7 شهريور 1391برچسب:, :: 21:6
mahnaz

اطلاع دارید که کمپانی موتورولا دعوتنامه‌هایی برای مراسم معرفی محصول خود در 15 شهریور ارسال کرده. حالا یک هفته مانده به ضیافت اندرویدی موتورولا-گوگل عکس و مشخصات یکی از موبایل‌هایی که احتمالاً قرار است در کنار DROID RAZR HD معرفی شود به بیرون درز کرده. احتمال بسیار کمی هم وجود دارد که این تنها تلفنی باشد که موتورولا در مراسمش معرفی خواهد کرد، ولی بعید است.

Droid RAZR M که به نظر می‌رسد فعلاً برای اوپراتور Verizon ارائه شود دارای این مشخصات است:

- قابلیت مخابراتی 4G-LTE و پشتیبانی از اکثر شبکه‌های مخابراتی
- نمایشگر 4.3 اینچی Super AMOLED با کیفیت qHD (رزولوشن 960 در 540 پیکسل)
- پردازنده دو هسته‌ای Snapdragon S4 با فرکانس کاری 1.5 گیگاهرتز
- 1 گیگابایت رم
- دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 1080p، دوربین جلوی 3 مگاپیکسلی (اشتباهی صورت نگرفته، 3 مگاپیکسل!)
- حافظه داخلی 8 گیگابایتی همراه با امکان افزودن حافظه جانبی microSD تا 32 گیگابایت
- گوریلا گلس 2 برای محافظت از نمایشگر در مقابل خراشیدگی
- چیپ NFC
- اندروید 4 (باور این مورد کمی سخت است، مگر اینکه به روزرسانی سریع به اندروید 4.1 در راه باشد)
- وزنی معادل 126 گرم


           
سه شنبه 7 شهريور 1391برچسب:, :: 20:55
mahnaz

سایت تایوانی ePrice به تازگی عکس هایی را از جدیدترین محصول سری اکسپریا سونی منتشر کرده که گفته می شود یک تلفن هوشمند اندرویدی با قیمت متوسط خواهد بود. عکس های منتشره از اکسپریا جی تا حد زیادی شبیه تصاویر اکسپریا پی هستند. اما تفاوت کلیدی این دو محصول را می توان لبه های بیرونی دارای خمیدگی Xperia J دانست که ظاهری شکیل تر به این اسمارت فون می دهد. در خصوص مشخصات سخت افزاری هم گفته می شود که اکسپریا جی قطعا ضعیف تر از اکسپریا یون است که چندی قبل توسط سونی رونمایی شد.

احتمالا اکسپریا جی از یک صفحه نمایش ۴ اینچی FWVGA به همراه پردازنده تک هسته ای یک گیگاهرتزی، دوربین ۵ مگاپیکسلی و اندروید 4.0 بستنی حصیری (ICS) بهره خواهد برد. برخی گمانه زنی ها حاکی از آن است که در صورت عرضه اکسپریا جی در بازار آمریکا، قیمت آن بیش از ۹۹ دلار نخواهد بود. هرچند که تنها زمان است که می تواند محک خوبی بر تمام این شایعات باشد.



           
شنبه 4 شهريور 1391برچسب:, :: 20:35
mahnaz

به نظر می رسد نوکیا هم نقشه هایی برای ۱۵ شهریور دارد و آن گونه که بر می آید قرار است در این روز در کنفرانسی مشترک با مایکروسافت از ۲ تلفن جدید با سیستم عامل ویندوز فون 8 پرده برداری شود.

گفته می شود تلفن های جدید از خانواده لومیا خواهند بود و فعلا با اسم های Arrow و Phi شناخته می شوند که احتمالا تا زمان معرفی این اسامی تغییر می کند. مدل Phi از سخت افزاری قدرتمند استفاده می کند و فعلا با اپراتور At&T کار می کند و جایگزین مدل های لومیا 800 و 900 خواهد شد.

بدنه آن از جنس پلی کربنات و نمایشگری خمیده و بزرگ خواهد داشت. مدل Arrow در میانه بازار قرار میگیرد و قرار است تا پایان سال میلادی به همراه یک مدل دیگر به نام Atlas وارد بازار شود.

فعلا این تمام اطلاعاتی است که می دانیم، برای دانستن معرفی رسمی این تلفن ها باید تا کنفرانس رسمی این دو شرکت در ۱۵ شهریور صبر کنیم البته احتمالا طی روزهای آینده اطلاعات بیشتری از این تلفن ها در اینترنت لو خواهد رفت.



           
جمعه 3 شهريور 1391برچسب:, :: 23:54
mahnaz

Qualcomm

Qualcomm خبر از آمدن اولین تلفن هوشمند اندرویدی برخوردار از چیپست Snapdragon S4 Pro می‌دهد. سازنده این تلفن هوشمند کمپانی ال جی خواهد بود که قرار است آن را با یک پردازنده چهار هسته‌ای Krait، جدیدترین پردازنده گرافیکی Adreno 320 و قابلیت مخابراتی LTE روانه بازار کند.
 

بقیه در ادمه مطلب...



ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 2 شهريور 1391برچسب:, :: 19:28
mahnaz

Acer Liquid Gallant

ایسر قصد دارد قبل از شروع نمایشگاه IFA 2012 در هفته آینده، دو تلفن هوشمند جدیدش را با اندروید بستنی حصیری روانه بازار کند. Liquid Gallant که در دو مدل، یکی معمولی و دیگری دو سیم کارته روانه بازار خواهد شد از پردازنده مدیا تِک MT6575 یک گیگاهرتزی، رم یک گیگابایتی، نمایشگر لمسی خازنی qHD با اندازه 4.3 اینچ، دوربین 5 مگاپیکسل، باطری 1500 میلی‌آمپر، بلوتوث نسخه 3.0 + EDR و وای-فای برخوردار است و از شبکه‌های GSM و 3G پشتیبانی می‌کند. حافظه داخلی آن هم 4 گیگابایت خواهد بود که با استفاده از میکرواس دی می‌توان تا سقف 32 گیگابایت در کنارش افزود.

مشخصات این دو تلفن هوشمند باعث می‌شود که به داشتن قیمتی معتدل برای آنها امیدوار باشیم. قیمتی در حدود 230 دلار برای نسخه تک سیم کارت پیش‌بینی شده ولی از قیمت نسخه دیگر هنوز خبری در دست نیست. نسخه دو سیم کارته در شهریور عرضه می‌شود و بلافاصله به دنبالش برادر کوچکتر خواهد آمد. قرار است هر دو مدل در رنگ‌های Gentle Black و Ceramic White ارائه شوند.



           
چهار شنبه 1 شهريور 1391برچسب:, :: 22:38
mahnaz


شرکت پاناسونیک تصمیم گرفته لوازم خانگی اش را هوشمند تر کند و از ماه آینده مدل های مختلفی از لوازم خانگی را به همراه اپلیکیشن مخصوص آنها وارد بازار خواهد کرد. این لوازم خانگی طیف وسیعی از محصولات را شامل می شوند. از تهویه های خانگی گرفته تا یخچال و لوازم آشپزخانه.

اپلیکیشن این لوازم خانگی روی تلفن اندرویدی یا آی او اس نصب می شود و می توانید کنترل‌ آنها را از طریق اپلیکیشن انجام دهید. در کنار آن اطلاعات مصرف انرژی نیز به شما نمایش داده خواهد شد. این لوازم خانگی به ان اف سی نیز مجهز اند و می توانید کار برنامه ریزی آنها را از طریق تلفن هوشمندتان انجام دهید.

پاناسونیک می گوید حتی لوازم خانگی کوچک مانند دستگاه فشار خون جدید این شرکت هم به این امکان تجهیز می شود. یک سرویس ابری هم برای کنترل لوازم خانگی پاناسونیک ایجاد شده که مشکلات و گزارش های دستگاه ها را برای این شرکت ارسال می کند. برای مثال در صورت بروز مشکل در ماشین ظرفشویی، دستگاه به پاناسونیک از طریق سرویس ابری اطلاع میدهد! در کنار آن اگر از دستگاه فشار خون استفاده کنید هر بار فشار خون شما در حساب ابری تان ذخیره می شود و می توانید گزارش فشار خون خودتان را در طی چند ماه گذشته ببینید. یک کاربرد خوب دیگر این است که یکی از آنها را به مادر بزرگ هدیه دهید و فشار خون او را از راه دور تحت نظر داشته باشید.

این لوازم جدید و دوست داشتنی از ۴ مهر ماه برای ژاپنی ها وارد بازار می شود و آنها می توانند حس بیشتری از زندگی در آینده داشته باشند. اما برای بقیه کشور ها احتمالا باید چند ماه بیشتر صبر کرد.



           
سه شنبه 31 مرداد 1391برچسب:, :: 21:22
mahnaz

 

یک شرکت پژوهش و مشاوره در زمینه فناوری اطلاعات در آمریکا اعلام کرد که فروش تلفنهای همراه در سه ماهه دوم سال 2012 کاهش 2.3 درصدی داشته اما فروش تلفنهای هوشمند به 42.7 درصد افزایش یافته است.فروش تلفنهای هوشمند افزایش چشمگیری یافته و مدل گلکسی S3 سامسونگ در صدر این گروه قرار دارد، فروش تلفنهای همراه به کاربرها به 419 میلیون دستگاه در سه ماهه دوم سال 2012 رسیده است درحالی که تلفنهای هوشمند 36.7 درصد از فروش کلی تلفنهای همراه را تشکیل می دهند.

آنشول گاپتا تحلیلگر تحقیقاتی ارشد در گارتنر اظهار داشت: تقاضای خرید در سه ماهه دوم سال 2012 کاهش یافته است. فضای اقتصادی چالش برانگیز و به تعویق انداختن به روز سازیها توسط کاربر تقاضای خرید را در بازار کاهش داده است.

بقیه در ادمه مطلب...



ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 31 مرداد 1391برچسب:, :: 21:7
mahnaz

خبرهای جدید از موتورولا نشان می دهد که این شرکت قصد دارند به زودی نسخه اچ دی تلفن هوشمند RAZR را وارد بازار کند و در کنار آن باید منتظر یک نسخه MAXX هم در مدل جدید باشیم. بنابراین در مهر ماه دو مدل RAZR HD و RAZR HD MAXX از راه می رسد که اگر باطری فوق العاده می خواهید، باید سراغ مدل مکس بروید.

پیش بینی می شود این تلفن که قبلا با نام DROID Fighter شناخته می شد، دارای پردازشگر دو هسته ای جدید اسنپ دراگون S4 باشد با سرعت 1.5GHz و رزولوشن نمایشگر نیز 1280 در 720 پیکسل خواهد بود به همراه پشتیبانی از نسل چهارم شبکه تلفن همراه. اما اطلاعات بیشتری از آن موجود نیست و هنوز باید کمی بیشتر صبر کنیم تا با پرچمدار جدید موتورولا آشنا شویم.



           
سه شنبه 24 مرداد 1391برچسب:, :: 23:31
mahnaz

محققان به دنبال طراحي نسل جديد تلفن همراه هوشمند معطر با قابليت انتشار بوهاي مختلف پس از هر بار شارژ كردن است.طراحان تلفن هاي همراه هوشمند براي پيشي گرفتن از رقبا دست به ابتكارات مختلفي در طراحي اين محصولات مي زنند و اكنون شركت سامسونگ قصد دارد با طراحي و توليد تلفن هاي هوشمند معطر، بازار را در اختيار بگيرد.

جزئيات دقيقي از طرح تلفن همراه هوشمند معطر منتشر نشده است، اما اين محصول مانند برخي نمونه هاي مشابه مانند برچسب معطر، مخزن يا تراشه عطري نخواهد بود.

پيش بيني مي شود طراحان از يك نوع اسفنج شيميايي عطري در ساخت نسل جديد تلفن همراه هوشمند استفاده كنند كه با هر بار شارژ كردن باتري، اسفنج نيز به وسيله يك كابل USB‌ شارژ شده و بوي دلخواه بر روي دستگاه ذخيره مي‌شود.



           
یک شنبه 22 مرداد 1391برچسب:, :: 17:10
mahnaz

گوشی Xperia Sola سونی اریکسون با طراحی مناسب و برخورداری از امکانات بالا در اختیار کاربران جهانی تلفن همراه قرار گرفته است.
این گوشی 110 گرمی که از ماه مارس جاری میلادی وارد بازار جهانی تلفن همراه شده در ابعاد 111 در 60.3 در 9.8 میلیمتری ساخته شده است.

طراحی کلی این گوشی به Xperia Sola شباهت دارد و انحنای موجود در پایین گوشی ، مشخصه طراحی آن است.
این یکی از گوشی های مقاوم شیک است و جایگزین خوبی برای مدل های سری NXT سونی است و علیرغم ظاهر مقاوم آن وزن کمی دارد و جمع و جور است.

بقیه در ادمه مطلب...



ادامه مطلب ...


           
جمعه 20 مرداد 1391برچسب:, :: 18:11
mahnaz

شنیده ها حاکی از آن است که نسل بعدی گلکسی نوت سامسونگ احتمالا به صفحه نمایش قابل انعطاف مجهز خواهد شد.
البته قرار نیست که بتوانید موبایل تان را از وسط تا کرده و درون جیب تان بگذارید. بلکه نمایشگر قابل انعطاف احتمالا از موادی ساخته خواهد شد که مقاومت و دوام آن را هنگام ضربات و سقوط بیشتر می کنند. با یک نمایشگر قابل انعطاف، اگر اسمارت فون شما روی سنگ سقوط کند، شاید این شانس را داشته باشید که مانند قبل از سقوط، سالم باقی مانده یا آسیب بسیار کمی ببیند. اما سقوط یک اسمارت فون صفحه شیشه ای می تواند یک اتفاق وحشتناک را رقم بزند.
نمایشگر نیمه منعطف می تواند تغییرات مهم دیگری همچون نازک تر شدن محصول و یا استفاده از باتری بزرگتر را هم رقم بزند.



           
جمعه 20 مرداد 1391برچسب:, :: 16:42
mahnaz

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد

درباره وبلاگ


سلام به دوستان گلم.امیدوارم وبلاگم براتون مفید باشه.و با نظرات سازنده خودتون در بهتر شدن وبلاگم منو یاری کنید.
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه و آدرس helpland.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.