اسلایدر

مقایسه سه پرچمدار ویندوز فون 8 از نوکیا، سامسونگ و اچ تی سی
 
همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه
دانلود,عـکس,آهنگ,آموزش,اخبار,دانشگاه,بیوگرافی,علمی,برنامه,سرگرمی,مطالب جالب

موبایل

با معرفی شب گذشته اچ تی سی حالا سه تلفن قدرتمند با سیستم عامل ویندوز فون 8 از سه شرکت مختلف معرفی شده اند و زمان مقایسه مشخصات فنی فرا رسیده.

نوکیا با لومیا ۹۲۰ قصد داشت در خط مقدم ویندوز فون 8 قرار بگیرد اما سامسونگ حتی پیش از نوکیا تلفن ATIV S را معرفی کرد و شب گذشته اچ تی سی با ویندوز فون 8X نشان داد که رقیب هایی جدی و قدرتمند در این مسیر وجود دارند. و حالا کار برای نوکیا سخت تر از گذشته شده است. چرا که دو شرکت دیگر بازار بزرگی از سیستم عامل اندروید هم در اختیار دارند. در حالی که نوکیا سرنوشت خودش را با ویندوز فون گره زده.

هنوز قیمت این تلفن ها را نمی دانیم و کارایی نهایی هم زمانی مشخص می شود که آنها را از نزدیک بررسی کنیم. اما فعلا می توان با مقایسه مشخصات فنی، به یک نگاه کلی در مورد این سه تلفن دست پیدا کرد.

مقایسه در ادمه مطلب...



ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 30 شهريور 1391برچسب:, :: 23:29
mahnaz

هر روز بازی های جدیدی برای تلفن های هوشمند از راه می رسد که می توانید از آنها لذت ببرید. اما خیلی اوقات دلمان می خواهد یک دسته بازی مشابه کنسول ها داشته باشیم و به جای نمایشگر لمسی با آنها بازی کنیم.

کنترل بازی Moga دقیقا همان چیزی است که می خواستم. می توانید تلفن اندرویدی تان را روی پایه آن قرار بدهید و کنترل را از طریق بلوتوث به تلفن متصل کنید. حالا بازی های اندرویدی را با یک دسته کنسولی بازی کنید.

این دسته بازی توسط شرکتی به نام PowerA ساخته شده و همانطور که گفتیم MOGA نام دارد. یک نرم افزار واسط نیز به صورت رایگان روی آن قرار میگیرد که اجازه می دهد تعدادی از بازی های اندرویدی را با این دسته بازی کنید. البته توجه کنید که امکان اجرای همه بازی ها از طریق این دسته وجود ندارد. اما شرکت سازنده می گوید اپلیکیشن این کنترل مرتب آپدیت می شود و بازی های جدیدی را پشتیبانی می کند.

این کنترل از ۳۰ مهرماه با قیمت ۵۰ دلار وارد بازار می شود و با خرید آن یک نسخه از بازی سونیک و پک من را هم دریافت می کنید.



           
پنج شنبه 30 شهريور 1391برچسب:, :: 23:24
mahnaz

مهندسان، فناوری نوینی ارائه کرده اند که به کاربر امکان می دهد با سیلی زدن به صفحه نمایش تلفن همراه، زنگ آن را بی صدا کند.غول نرم افزاری مایکروسافت این ایده را ثبت اختراع کرده است و می گوید این نرم افزار به زودی راه خود را به ویندور تلفن همراه باز می کند.مودول کنترل صدا که برپایه ضربه محکم کار می کند، در مرکز این تلفن تعبیه می شود و منتظر یک ضربه محکم مناسب می ماند، این ضربه به تلفن همراه دستور سکوت می دهد.

در این روش وقتی تلفن همراه زنگ می خورد، شتاب سنج این مودول روشن می شود و می تواند حرکت ناگهانی را تشخیص دهد. بر اساس اعلام مایکروسافت، وضعیت های متفاوتی وجود دارد که تحت آن ها می توان به طور سریع و دلخواه و بدون نیاز به استفاده از اقدامات سنتی و معمول، تلفن همراه را کنترل کرد.مثلا اغلب کاربران فراموش می کنند تلفن همراه خود را در وضعیت سکوت یا لرزشی قرار دهند و تلفن در مکان و زمان نامناسبی زنگ می خورد.

در این مواقع کاربر می تواند با استفاده از ویژگی جدید "سیلی سکوت" به تلفن همراه، از رنگ خوردن آن در مکانهای خاص جلوگیری کند و دیگر نیازی به گشتن دنبال دکمه خاموش یا کم کردن صدا نیست.بر اساس اعلام مایکروسافت می توان با سیلی، زنگ تلفن همراه، پخش موسیقی و یا صدای هشدار یا پخش متن صوتی را ساکت کرد.



           
پنج شنبه 30 شهريور 1391برچسب:, :: 23:19
mahnaz

محققان بالش سبك و قابل حملي طراحي كرده‌اند كه امكان استفاده در هر مكان و يك خواب راحت را فراهم مي‌كند.بالش Ostrich بصورت كلاهي طراحي شده است كه سر و هر دو دست درون آن قرار گرفته و يك محيط اختصاصي، تاريك و نرم براي يك استراحت كوتاه مدت ايجاد مي شود.

بر روي بالش محفظه ويژه‌اي براي بخش دهان و بيني تعبيه شده است كه امكان تنفس در هنگام قرار گرفتن سر بر روي ميز را فراهم مي‌كند. از اين بالش مي‌توان براي استراحت در پشت ميز كار يا مطالعه يا در هنگام تكيه دادن به صندلي استفاده كرد.

اين محصول با قيمت 75 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

به ادمه مطلب بروید...



ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 30 شهريور 1391برچسب:, :: 23:11
mahnaz

تلفن Windows Phone 8S دومین محصولی بود که توسط اچ تی سی معرفی شد. این تلفن برای میانه بازار طراحی شده و با نمایشگری ۴ اینچی وارد می شود.

نمایشگر دارای رزولوشن WVGA است اما جنس Super LCD و شیشه گوریلا آن را تبدیل به محصولی خواستنی و ضد خش می کند.در درون تلفن یک پردازشگر دو هسته ای S4 با سرعت 1GHz پیدا می کنید اما نباید این پردازشگر را با بهترین های حال حاضر بازار مقایسه کنید. چرا که این تلفن برای میانه است و البته سیستم عامل ویندوز فون ۸ را به خوبی اجرا خواهد کرد. میزان رم نیز ۵۱۲ مگابایت خواهد بود.

حافظه داخلی نیز ۴ گیگابایت است و یک ورودی کارت حافظه میکرو اس دی اجازه توسعه را به شما می دهد. باطری 1700mAh است و اچ تی سی تصمیم گرفته در این مدل دوربین جلویی را حذف کند و در عقب نیز یک دوربین ۵ مگاپیکسلی قرار داده که می تواند به صورت 720P فیلمبرداری کند.ضخامت تلفن ویندوز فون 8S معادل 10.28میلیمتر است اما گوشه های باریک آن سبب می شود که حس نازک بودن را به کاربر القا کند.

در نهایت بد نیست که به روش جدید نام گذاری تلفن های اچ تی سی دقت کنید. نام این تلفن «ویندوز فون 8S» است. در واقع نام سیستم عامل مایکروسافت به نام خود تلفن اضافه شده. مدل بزرگ تر هم ویندوز فون 8X نام دارد. اچ تی سی و مایکروسافت گفتند که این روش جدید نامگذاری را انتخاب کرده اند تا این تلفن ها به عنوان امضای سیستم عامل ویندوز فون 8 به حساب بیایند.اچ تی سی هنوز قیمت تلفن 8S را اعلام نکرده اما در آبان ماه منتظر ورود آن به بازارهای جهانی باشید.

در ادامه مطلب می توانید تصاویر بیشتری از تلفن ویندوز فون 8S ببینید.



ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 30 شهريور 1391برچسب:, :: 23:3
mahnaz

عدم توجه به موارد ايمني هنگام كار با رايانه و استفاده بيش از حد از اين ابزار ممكن است در بلند مدت سبب بروز بيماريها و ناهنجاريها شود.
امروزه كامپیوتر در همه جا، از خانه گرفته تا محل كار مورد استفاده قرار می گیرد و متعاقبا اثراتی كه بر سیستم سلامت انسان می گذارد، روز به روز محسوس تر می گردد. مشكلات بینایی ناشی از كامپیوتر به طور كلی تحت سندرم بینایی كامپیوتر شناخته شده است.

تعداد زیادی از كاربران كامپيوتر شكایاتی ناشی از كار من جمله؛ ناراحتی های چشمی، خستگی عضلانی، استرس و حتی اپی لپسی و جوش های صورت و ناراحتی های پوستی را بروز می دهند كه در ذیل به برخی از عوامل موثر در خستگی چشم و راه كارهای پیشگیری از آن می پردازیم.

قیه در ادمه مطلب...



ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 30 شهريور 1391برچسب:, :: 23:54
mahnaz

در اقدام جدیدی که می تواند به زودی دندانپزشکان را از کار بیکار کند، دانشمندان واکسن جدیدی ابداع کرده اند که می تواند برای همیشه ما را از شر پوسیدگی دندان خلاص کند.محققان موسسه فورسیت در آمریکا واکسنی ساخته اند که باکتری عامل پوسیدگی دندان موسوم به mutans streptococci را از بین می برد.وقتی این باکتری غذا را تجزیه می کند، اسید لاکتیک تولید می کند که مینای دندان را می ساید و موجب بروز پوسیدگی می شود.

این واکسن ضد پوسیدگی به سیستم ایمنی یاد می دهد تا آنتی بادی هایی را برای کشتن آنزیم هایی بسازد که موجب چسبیدن باکتری به دندانها می شوند.وقتی این باکتری ها نتوانند به مینای دندان بچسبند، بزاق می تواند آنها را بشوید و دندانها حفظ شوند. آزمایش های انجام شده بر روی موش ها نشان داد این واکسن مانع از ایجاد پوسیدگی بر روی دندانها می شود. آزمایش های صورت گرفته بر روی انسان نیز حاکی از تاثیر مشابه این واکسن بود. در نهایت این واکسن باید به کودکان زیر سن یک سال که دندانهایشان در حال رشد است داده شود اما پیش از آنکه باکتریهای پلاک دندانی ایجاد شوند.

دکتر دانیل اسمیت یکی از محققان موسسه فورسیت می گوید: اگر بچه ها در سنین پایین تحت این واکسن قرار بگیرند تصور می کنیم بتواند مانع از تجمع پلاک های دندانی شود. محققان می گویند این واکسن را می توان به صورت قطره بینی، تجویز کرد تا دیگر درد تزریق را برای کودکان و بزرگسالان نداشته باشد.دهان و بینی به یکدیگر ارتباط دارند. اگر واکسن از طریق بینی وارد شود، آنتی بادیها به بزاق راه می یابند. زمانی که واکسن طی چند سال آینده به بازار عرضه شود می تواند سلامت دهان و دندان را متحول سازد.



           
چهار شنبه 29 شهريور 1391برچسب:, :: 20:50
mahnaz

پژوهشگران کشور با اجرای طرحی سیستم آب نمای دیجیتالی را عرضه کردند که قادر است تصاویر و نوشته را با استفاده از آب نمایش دهد.علی برزگری- مجری طرح در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه این سیستم با عنوان "آب نمای دیجیتال" طراحی و پیاده سازی شد، افزود: با استفاده از این سیستم می توان هر تصویر و متننی را با استفاده از آب به نمایش گذاشت.

وی با اشاره به نحوه عملکرد این سیستم، اظهار داشت: این سیستم از بخشهای مختلفی چون یکسری نازل و کنترلرهای وایرلس تشکیل شده است که با استفاده از کنترلر می توان ماموریت های خاصی برای دستگاه تعریف کرد.

برزگری ادامه داد: پس از تعریف ماموریت برای سیستم، نازل ها با قطع و وصل کردن آب متن و تصویری که برای سیستم تعریف شده است به وسیله ریزش آب نمایش می دهد.

مجری طرح با تاکید بر اینکه با استفاده از این سیستم می توان هر نوع تصویری که در سیستم عامل ویندوز قابل اجرا باشد را به نمایش گذاشت، ادامه داد: علاوه بر این، سیستم طراحی شده می تواند رنگهایی که در تصاویر موجود است را در متن و یا تصویر اعمال کند.



           
چهار شنبه 29 شهريور 1391برچسب:, :: 20:47
mahnaz

سال ها است که اینتل در مورد ورود به بازار پردازشگرهای تلفن هوشمند صحبت می کند و تا اینجا شاهد چند مدل اولیه هم بوده ایم. اما تلفن جدیدی که امروز معرفی شد ورود جدی اینتل به بازار تلفن هوشمند به حساب می آید. پس زمان اش رسید تا با موتورولا Razr i آشنا شوید.

این تلفن از نظر سخت افزاری تقریبا به طور کامل شبیهMotorola RAZR M است که قبلا مشخصات اش اعلام شده بود. اما با این تفاوت که از پردازنده اتم اینتل استفاده می کند. تا به حال اینتل زیر انتقادهای زیادی بود که پردازشگرهایش باطری زیادی مصرف می کنند. باید ببینیم که اینجا چه تغییری رخ داده است.

پردازشگر Razr i تک هسته ای Atom Z2480 است و با سرعت 2GHz کار می کند. سرعت بالای پردازشگر به تلفن این قابلیت را می دهد تا ۱۰ عکس در ثانیه بگیرد و به همین خاطر یک دکمه مخصوص دوربین روی تلفن تعبیه شده است. امکانی که در مدل Razr M وجود ندارد.این تلفن نمایشگری 4.3 اینچی دارد و موتورولا می گوید باطری 2000MAh آن با استفاده های معمول، ۲۰ ساعت برایتان کار می کند. و نسبت به مدل Razr M طول عمر بیشتری دارد. یک دوربین ۸ مگاپیکسلی هم روی آن قرار گرفته و سیستم عامل نیز اندروید 4.0 است.

اگر می خواهید بدانید پردازشگر اینتل در مقایسه با پردازشگر Snapdragon S4 مدل Razr M با سرعت 1.5GHz چطور عمل می کند، کافی است بنچمارک زیر را ببینید. البته این تست نشان می دهد که پردازشگر اینتل فقط در تست SunSpider نسبت به مدل برادر بهتر عمل کرده اما شاید این را بتوان شروعی خوب برای اینتل به حساب آورد.

razr i ben_narenji.jpg



           
چهار شنبه 29 شهريور 1391برچسب:, :: 20:41
mahnaz

داشتن بدن سالم موهبتي است که شايد تنها وقتي بيمار هستيد قدر و بهاي آن را ميدانيد و براي حفظ و تداوم آن چقدر در تلاش هستيد؟!برای ارزیابی خود، دفتر یادداشتی تهیه کنید و یک هفته کامل، تمام چیزهایی که می‌خورید و می‌نوشید را در آن با مقدارش یادداشت کنید.سپس با ارزیابی آن، توجه کنید که آیا از همه گروه‌های غذایی با تنوع می‌خورید یا نه؟ و آیا برنامه غذایی شما یکنواخت است و یا متنوع!با این ارزیابی متوجه می‌شوید آیا تغذیه سالم دارید یا نه؟ وگرنه لازم است با تغییر برنامه غذایی خود و ایجاد تغییرات مورد نیاز، سلامت خود را بیمه کنید.

پس چرا منتظرید، دنبال دفتر یادداشت و قلم خود بروید و هر چه از امروز صبح خورده‌اید را تا یک هفته یادداشت کنید! در دفتر یادداشت خود به حجم‌های مصرفی خود نیز دقت کنید.ممکن است متوجه شوید فقط در صبحانه خود حجم زیادی نان می‌خورید ولی از دیگر گروه‌های غذایی خبری نیست بنابراین می‌توانید با کاهش مصرف نان در صبحانه، میوه‌ها و سبزیجات را نیز وارد صبحانه خود کنید و به این ترتیب به طرف تغذیه سالم حرکت کنید. و یا اگر متوجه شدید، در روز از محصولات پرچرب استفاده می‌کنید، می‌توانید انواع کم‌چرب آن را جایگزین کنید.

همچنین اگر متوجه شدید در طول روز به ندرت میوه‌ها و سبزیجات می‌خورید، وارد کردن میوه‌ها و سبزیجات رنگارنگ را جزو اهداف خود قرار دهید. مثلاً گوجه فرنگی، کاهو، خیار و… را می‌توانید در سالاد خود در هر وعده غذایی داشته باشید.همه چیز به سلیقه و علاقه شما بستگی دارد. پس دست به کار شوید و سلیقه خود را در انتخاب میوه‌ها و سبزیجات رنگارنگ نشان دهید.


آگاهي از سلامت بدن


در حالي که ظاهر سالمي داريد و تصور مي کنيد که بدنتان سالم است،ضعف ها و کاستي هايي داشته باشيد که از نظر شما پنهان است.اگر ميخواهيد که از اين مشکلات پنهان با خبر شويد، بر خلاف تصور عموم،نياز به انجام آزمايش هاي حرفه اي پزشکي نداريد بلکه خودتان نيز ميتوانيد با انجام چند آزمايش ساده در خانه از سلامت بدنتان باخبر شويد.



           
چهار شنبه 29 شهريور 1391برچسب:, :: 20:36
mahnaz

احتمالا براي شما هم پيش آمده که نياز اساسي به يک تماس مهم داشته ايد اما موبايلتان باطري خالي ميکند و ناگهان خاموش ميشود.

1. اگر از بلوتوث استفاده نمیکنید، آن را خاموش کنید.

بلوتوث خود به تنهایی باتری زیادی مصرف میکند. بعد از استفاده هدست یا هندزفری بلوتوث یا نقل و انتقال فایل، عکس، صوت و... از طریق بلوتوث فراموش نکنید آن را خاموش نمایید.

2. نور صفحه نمایش خود را کم کنید.

بعضی از گوشیها به طور خودکار نور صفحه نمایش خود را با توجه به نور محیط تنظیم می‌کنند ولی بعضی دیگر از گوشیها این قابلیت را ندارند و باید خود کاربر این کار را انجام دهد.
 

3. از عکسهای متحرک استفاده نکنید.

محافظ های صفحه نمایش و عکسهای متحرک پس زمینه بسیار جالبی هستند ولی مصرف باتری شما را بیشتر میکنند.
 

4. زنگ موبایل خود را تنظیم کنید.

زیرا زنگ با صدای بلند، به همراه لرزش، انرژی زیادی مصرف میکند که باعث میشود باتری زودتر خالی شود.

5. باتری خود را بشناسید.

بعضی از گوشیها باتری های لیتیومی دارند و برخی باتریهای نیکلی. در مورد باتری های نیکلی، قبل از اولین بار استفاده باید گوشی خود را تا 10 ساعت شارژ کنید تا تمام ظرفیت باتری قابل استفاده شود، اما درباره باتری‌های لیتیومی تنها تا زمانی که اعلام میکند باتری شارژ شده است کافی است.

باتریهای نیکلی بعد از مدتی استفاده از آن و شارژ مجدد، نیاز به تخلیه کامل باتری دارد چون در غیر این صورت زود خراب می‌شود ولی باتریهای لیتیومی این مشکل را ندارند. این باتریها را هر موقع که لازم بود شارژ کنید و لازم نیست صبرکنید تا شارژ آن کاملا تخلیه شود.

6. باتری را خنک نگهدارید و جلوی نور آفتاب قرار ندهید

باتریهای لیتیومی در خود تجهیزات محافظت در برابر حرارت دارند که اگر مدت طولانی در شارژ باشند صدمه ‌ای به آنها وارد نمیشود. اما با این حال اگر باتریهای لیتیومی را بیش از یک هفته شارژ کنید یا اگر گوشی شما مرتب مقابل نور مستقیم آفتاب یا نزدیک‌ منبع گرمایی باشد، صدمه می‌بیند.



           
سه شنبه 28 شهريور 1391برچسب:, :: 20:56
mahnaz

بعد ازدرز اخبار مختلف سرانجام شرکت ال جی تلفن جدید Optimus G را معرفی کرد. تلفنی که اگر بنچمارک هایش را ببینید احتمالا شگفت زده می شوید.

اپتیموس جی اولین تلفن ال جی با پردازشگر Qualcomm Fusion 3 است. پردازشگری ۴ هسته ای با معماری ۲۸ نانومتری و پردازشگر گرافیکی Adreno 320 و البته پشتیبانی از شبکه نسل چهارم LTE. هر هسته پردازشگر این تلفن می تواند تا سرعت 1.5GHz بالا برود و جالب اینجا است که خود شما می توانید به صورت دستی یک جفت از هسته ها را غیر فعال کنید تا باطری بیشتری داشته باشید.

غول ال جی دارای نمایشگری 4.7 اینچی با رزولوشن 1280 در 768 پیکسل است و ۲ گیگابایت رم دارد و به یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و باطری 2100mAh نیز مجهز است.

سیستم عامل نیز اندروید 4.0 است که توسط ال جی سفارشی سازی شده. این تلفن از هفته آینده به بازار کره جنوبی وارد می شود اما هنوز قیمت و تاریخ ارایه جهانی اعلام نشده است. ال جی می گوید که می خواهد بازار را با این محصول جدید تغییر دهد. برای اینکه بدانید این شرکت چقدر در این مورد جدی است،

در ادامه مطلب نتایج پنچمارک های اپتیموس جی را ببینید...



ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 28 شهريور 1391برچسب:, :: 20:46
mahnaz

از زماني كه تبلت‌ها وارد بازار شد تاكنون آيپد در صدر اين بازار بوده است بدون اين كه شاهد تهديد جدي از طرف رقبايش باشد. البته مي‌توان تعدادي دستگاه را نام برد كه سعي كردند در اين رقابت برتري به دست بياورند، اما هنوز آيپد رقيبي جدي ندارد تا بتواند فروشش را پايين بياورد.

در گروه اندرويد، ما تبلت‌هايي مانند XOOM موتورولا، گلكسي سامسونگ و Transformer Prime ايسوس را مي‌بينيم كه با اندرويد براي به‌دست‌آوردن سهم بيشتري از بازار رقابت مي‌كنند.

با همه اينها آيپد همچنان بالاتر از رقباي خود ايستاده است. با ورود نكسوس7 گوگل، اين‌گونه به نظر مي‌رسد كه ممكن است همه اين تغييرات با نكسوس صورت بگيرد؛ زيرا ظاهرا گوگل همه عوامل موثر در ايجاد يك دگرگوني بزرگ را به كار گرفته است.

بقیه در ادمه مطلب...



ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 28 شهريور 1391برچسب:, :: 20:31
mahnaz

دانشمندان ژاپنی یک پوشش میکروسکوپی تولید کرده که دندان را پوشانده، آن را سفیدتر جلوه می‌دهد و مانع پوسیدگی خواهد شد.پوشش دندانی جدید دانشمندان ژاپنی یک ماده مقاوم و فوق انعطاف پذیر است هیدروکسیاپاتیت (hydroxyapatite) مواد معدنی اصلی در مینای دندان که می تواند خط پایانی برای دندانهای حساس باشد.شیگیکی هونتسو استاد دانشکده علوم بیولوژیک و فناوری دانشگاه کینکی اظهار داشت: این نخستین روکش انعطاف پذیر مینایی است که ما امیدواریم از دندان در مقابل تخریب مینا حفاظت کند.

هونتسو اظهار داشت: دندانپزشکها پیشتر تصور می کنند که یک صفحه تمام مینایی برای دندان تنها یک رویا، اما ما یک مینای مصنوعی برای دندان تولید کرده ایم.محققان می توانند این پوششها را با ضحامت 0.004 میلیمتر به واسطه لیزر در بلوکهای فشرده شده هیروکسیپاتیت در خلا تولید کنند تا ذرات واحد بیرون بیایند، این ذرات داخل یک بلوک نمک قرار می‌گیرد و به منظور کریستالی شدن گرم می شود و پیش از آن نمک در آب حل می شود.این پوشش از کاغذ فیلتر بیرون آمده و خشک می شود و از قدرت لازم برای آنکه توسط یک جفت انبرک دندانپزشکی گرفته شود، برخوردار است.

وقتی که این پوشش روی سطح دندان قرار می گیرد، نامرئی می شود و حتی اگر زیر یک نور دندان را بررسی کنید به سختی می توانید وجود آن را تشخیص دهید.این صفحه دارای حفره های بسیار کوچک است که اجازه می دهد آب و هوا از زیر آن خارج شده تا هنگام استفاده روی دندان زیر آن حباب قرار نگیرد. تنها یک چالش برای استفاده از این پوشش وجود دارد و آن مسئله چسبیدن محکم پوشش به سطح دندان است که یک روز زمان نیاز دارد.این پوشش درحال حاضر شفاف است اما احتمال دارد که بتوان آن را سفید کرد تا برای سفید نشان دادن دندان نیز به کار رود.

محققان درحال حاضر آزمایشهای خود را روی دندانهای کشیده شده انسان انجام می دهد اما به زودی قصد دارند که آن را برای حیوانات استفاده کنند.هونتسو همچنین اظهار داشته که این پوششها را برای دندانهای خود نیز مورد استفاده قرار داده است.این فناوری به طور مشترک با همکاری کازوشی یوشیکاوا استاد یار داشنگاه دندانپزشکی اوساکا انجام شده و به عنوان یک اختراع در ژاپن و کره جنوبی ثبت شده و ثبت آن در آمریکا، چین و اروپا در جریان است.



           
سه شنبه 28 شهريور 1391برچسب:, :: 20:21
mahnaz

یک هنرمند و طراح با الهام از نوستالوژیهای سینمایی اقدام به تولید یک جفت کفش کرده که با استفاده از سیستم GPS و نورهای LED کاربر را به سمت مسیر درست هدایت می کند.

زمانی مشاهده فیلمهای تخیلی که کاربر با یک ضربه به کفش خود به خانه منتقل می شد، تنها یک رویا و یا یک رویداد محال بود اما اکنون با کفشهایی که دامنیک ویلکاس ابداع کرده این رویا حقیقت یافته است.

کفشهای مجهز به جی پی اس کاربر را پس از ضربه به پاشنه های کفش به خانه هدایت می کند.

بقیه در ادمه مطلب...



ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 28 شهريور 1391برچسب:, :: 20:10
mahnaz

یک تولید کننده تجهیزات الکترونیکی اقدام به ارائه صفحه کلید مجازی کرده که با لیزر یک جا کلیدی کوچک روی یک سطح صاف ایجاد می شود و حرکات انگشت کاربر روی آن هنگام تایپ کردن در تلفن هوشمند یا آی پد ظاهر خواهد شد.

علی رغم اینکه تلفنهای هوشمند و تبلتها از ویژگیهای بسیاری برخوردارند اما هنگام نوشتن و تایپ کردن یک صفحه کلید کوچک روی صفحه لمسی را هرگز نمی توان با یک صفحه کلید با اندازه کامل مقایسه کرد.

بقیه در ادمه مطلب...



ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 27 شهريور 1391برچسب:, :: 19:33
mahnaz


عکاس حرفه ای هستید؟ پس لازم است با دوربین جدید EOS 6D آشنا شوید. این کوچکترین، سبک ترین و ارزان ترین دوربین عکاسی Full Frame این شرکت به حساب می آید.

با وزنی ۶۹۰ گرمی حدود ۲۰ درصد از مدل 5D Mark III سبک تر است و با قیمت 2099 دلاری حدود 1400 دلار از دیگر مدل های فول فریم ارزان تر به حساب می آید. و بنابراین در رقابت مستقیم با دوربین نیکون D600 قرار می گیرد.

علاه بر اینها این نخستین دوربین سری EOS است که به وای-فای مجهز گشته و با اپلیکیشن های رایگان این شرکت برای اندروید و آیفون کار می کند. می توانید با تلفن تان تنظیمات دوربین 6D را تغییر دهید و حتی بین آنها تصاویر را منتقل کنید.

این دوربین دارای یک سنسور 20.2 مگاپیکسلی است و از سیستم پردازش تصویر DIGIC 5+ استفاده می کند که می تواند تصاویر با سرعت 4.5fps بگیرد و عکس HDR نیز تهیه می کند.

فیلمبرداری به صورت 1080p با 30fps است و کلیپ های تهیه شده ۳۰ دقیقه ای خواهد بود. میزان ISO نیز بین 100 تا 102400 متغیر است و امکان فوکوس ۱۱ نقطه ای همزمان دارد. یک نمایشگر ۳ اینچی هم آن را همراهی می کند و ورودی میکروفن استریو نیز دارد. و البته فقط یک کارت حافظه می خورد.

این دوربین از آذر ماه با قیمت ۲۰۹۹ دلار برای بدنه و یا ۲۸۹۹ دلار با یک لنز 24-105mm f/4L USM zoom به فروش می رسد. مشخصات کامل دوربین را درdpreviewببینید.



           
دو شنبه 27 شهريور 1391برچسب:, :: 19:30
mahnaz

محققان ادعا كردند كه ميزان كمي از استرس مي‌تواند براي سلامتي افراد همچون دفع عفونت، التيام زخم‌ها و بهبود پس از عمل مفيد باشد.پيشنهادهايي براي تزريق هورمون‌هاي استرس به بدن انسان وجود دارد تا بيماري فرد بهبود يابد.محققان دانشگاه استانفورد در آمريكا كه فوايد استرس و نگراني را مورد بررسي قرار داده‌‌اند معتقدند كه تزريق هورمون استرس مي‌تواند براي افرادي كه قرار است تحت عمل جراحي يا واكسيناسيون قرار بگيرند با ايجاد پاسخي از سوي دستگاه ايمني انسان مفيد واقع شود.

محققان موش‌هاي صحرايي را براي گرفتن آزمايش‌هاي خون متوالي تحت بررسي قرار دادند. آنان ميزان سه هورمون(نوراپي نفرين، اپي نفرين، كورتيزول) موجود در خون را كه در شرايط تهديد از مغز ترشح مي‌شوند، اندازه گيري كردند.محققان دريافتند كه مغز موش‌هاي صحرايي در صورت بروز استرس مقدار مشخصي از اين سه هورمون را آزاد مي‌كند. ابتدا نوراپي نفرين، سپس اپي نفرين و در نهايت كورتيزول آزاد مي‌شود. هر هورمون براي ايفاي نقش خاص خود در سيستم ايمني بدن و براي مقابله با بيماري آزاد مي‌شود.

براي مثال هورمون نوراپي نفرين وظيفه دارد كه سلول‌ها را در جريان خون به حركت درآورد. از سوي ديگر اپي نفرين وظيفه دارد كه در صورت ايجاد زخم، اين سلول‌ها را به براي ترميم به سطح پوست برساند.با اين وجود راز اين فوايد اين است كه فرد دچار استرس كم و گذرا باشد چراكه استرس زياد و طولاني مدت با كاهش تعداد گلبول‌هاي سفيد خون كه نقش مهمي در برابر درمان عفونت‌ها دارند ايمني سيستم دفاعي بدن را كاهش مي‌دهد.



           
دو شنبه 27 شهريور 1391برچسب:, :: 19:26
mahnaz

با ارائه برخي ترفندهاي رايانه‌يي مي‌توان به پاک کردن فلش‌مموری ویروسی شده دست يافت.به گزارش بيترين؛ بعضی از اوقات با قرار دادن فلش مموری در داخل رایانه و با کلیک کردن بر روی آیکون آن در داخل My computer با پیغام هایی مثل Access Denied و یا Open With مواجه می شوید.

در چنین مواردی اگر هسته اصلی این ویروس بر روی رایانه شما نباشد به راحتی می توانید این ویروس را از روی فلش مموری خود پاک کنید. برای این کار مراحل زیر را دنبال بفرمایید :

1. My computer را باز می کنیم .

2. به منوی Tools رفته و Folder Options را انتخاب می کنیم .

3. به تب View رفته و Show Hidden Files and Folders را تیک میزنیم و Hide protected operating file system تیکش را بر می داریم . بر روی منوی start کلیک سمت راست کرده و Explorer را انتخاب می کنیم. در پنجره Explorer قسمت سمت چپ آن فلش مموری را انتخاب می کنیم .

4. فایلهای Autorun و Recycler را که به صورت پنهان می باشند را از سمت راست داخل فلش پاک می کنیم .

5. فلش مموری را از سیستم جدا کرده و دوباره به رایانه متصل می کنیم . حالا به راحتی از فایلهای فلش مموری استفاده کنید .



           
دو شنبه 27 شهريور 1391برچسب:, :: 19:21
mahnaz

یک متخصص بیماری‌های پوست گفت: استفاده از کرم‌های ضد آفتاب یکی از بهترین روش‌های دفاعی برای جلوگیری از بروز مضرات نور خورشید است.دکتر سید ناصر عمادی، در جمع خبرنگاران اظهار كرد: استفاده از کرم‌های ضد آفتاب یکی از بهترین روش‌های دفاع برای جلوگیری از مضرات نور خورشید است که استفاده از آن در تمامی سنین توصیه می‌شود.

وی با اعلام اینکه باید نوع مصرف کرم های ضد آفتاب با نوع پوست افراد همخوانی داشته باشد، گفت: افراد در استفاده از این کرم‌ها باید با پوست خود آشنا باشند و مطابق با نوع پوست خود از آن استفاده کنند.این متخصص بیماری‌های پوست با بیان این‌که افراد باید از کرم‌هایی استفاده کنند که SPF آن بالای 30 باشد، افزود: حتما باید یک لایه نازک از کرم‌های ضد آفتاب بر روی پوست باقی بماند.

دکتر عمادی با تاکید بر لزوم مراقبت از پوست و استفاده از کرم‌های ضد آفتاب در روزهای ابری و بارانی، اظهار كرد: نفوذ نور خورشید در پوست‌هایی که در اثر شستن خیس می‌شوند، بیشتر است و باعث تیرگی پوست می‌شود.وی، عوامل شبیه نور خورشید مانند نورهای تلویزیون، کامپیوتر و مهتابی را از عوامل سوختگی پوست دانست و افزود: سالمترین نور در منزل نورهایی است که توسط لامپ‌های زرد 100 واتی منتشر می‌شود.

این متخصص بیماریهای پوست، پوست‌های چرب را به دلیل داشت عامل محافظت کننده بهترین نوع پوست عنوان کرد و گفت: افرادی که پوست بدنشان چرب است دیرتر چروک و مبتلا به سرطان پوست می‌شوند.عمادی با بیان این‌که مصرف میوه، سبزیجات و فیبره و انواع ویتامین‌ها را در سلامت پوست موثر دانست و اظهار كرد: افرادی که دارای پوست خشک هستند باید مراقبت بیشتری از پوستشان داشته باشند.

وی به افرادی که پوستشان را برنزه می‌کنند توصیه کرد از سوزاندن پوست در اثر برنزه کردن پرهیز کنند.این متخصص بیماری‌های پوست تصریح کرد: کسانی که به دفعات از روش برنزه کردن با نور خورشید استفاده می‌کنند بعد از گذشت چند سال دچار عوارضی از جمله تیرگی و لکه‌های پوست و سرطان‌های پوستی می‌شوند که در زیبایی آنها تاثیر سویی دارد.



           
دو شنبه 27 شهريور 1391برچسب:, :: 19:11
mahnaz

Walnut-2.jpg

کیبوردهای به اصطلاح مدرن امروزی، تقریباً همگی بی‌روح و فاقد خلاقیت هستند. برای همین وقتی می‌بینیم که شرکتOrée وارد کارزار می‌شود و با استفاده از بهترین دارایی مادر طبیعت، یعنی چوب، یک کیبورد پاک به ما تحویل می‌دهد سر ذوق می‌آییم.

نوآور فرانسوی «جولین سالاناو،» همراه با یک گروه طراحی کوچک در جنوب فرانسه، بر روی ساخت این کیبوردهای چوبی متمرکز شده که از بلوتوث 3 برای ارتباط با کامپیوتر استفاده می‌کنند. در سایت این محصول نوشته شده: «Orée از این دیدگاهِ ما متولد شد که محصولات تکنولوژیکِ مدرن، بسیار شبیه به هم، و کاملاً غیرشخصی هستند؛ ضمن اینکه از موادی که دوستدار محیط زیست نیستند و نیز برای از رده خارج شدنِ سریع ساخته می‌شوند.»

به ادمه مطلب بروید...



ادامه مطلب ...


           
یک شنبه 26 شهريور 1391برچسب:, :: 20:16
mahnaz

با سلام و خسته نباشید خدمت دوستان گلم

بنده نیز به نوبه ی خودم توهین بی شرمانه ی دشمنان اسلام به اسلام و پیامبر اکرم ص را محکوم کرده و اعتراض خود را به عرض میرسانم.

اخیرا در برخی سایت های خبری فارسی زبان عکسی از کریستین رونالدو مهاجم پرتغالی باشگاه رئال مادرید اسپانیا پخش شده که در طی آن تلاش شده تا این بازیکن سرشناس را حامی اسلام نشان دهد که در مقابل ساخت فیلم موهن اخیر، اعتراض کرده است.



عکس جعلی منتشرشده در سایت ها و شبکه های اجتماعی
 

به گزارش جهان در این خبر که عموما به نقل از "باشگاه خبرنگاران جوان" منتشر شده (والبته خود این رسانه اندکی بعد این مطلب را از روی سایت خود برداشته اما در جستجوی گوگل همچنان آدرس این سایت نشان داده می شود) آمده است: "پایگاه اینترنتی روزنامه الدیار لبنان، در حالی که اعتراض های مردمی و رسمی به پخش فیلم آمریکایی توهین کننده به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) سراسر جهان را در بر گرفته، کاربران شبکه های اجتماعی از اعتراض ستاره پرتغالی باشگاه "رئال مادرید” اسپانیا نسبت به پخش این فیلم جنجالی خبر دادند. کاربران شبکه اجتماعی "فیسبوک” عکسی از "کریستیانو رونالدو”، ستاره پرتغالی کهکشانی های مادرید منتشر کردند که وی تابلویی در دست دارد که روی آن عبارت "لا اله الا الله محمد رسول الله” نوشته شده است."

در بخش دیگری از این خبر آمده: "ستاره پرتغالی قوهای سفید مادرید که یک مسیحی کاتولیک است، خواسته با این کار، اعتراض خود را به پخش فیلم آمریکایی توهین کننده به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) نشان دهد."

اما حقیقت ماجرا چیست؟

واقعیت آن است که عکس منتشر شده از این بازیکن، جعلی بوده که بوسیله فتوشاب به این شکل در آمده است. قاب نشان داده شده در عکس مزبور، تصویر خود رونالدو بوده که در جمع هم تیمی هایش به وی اهدا شده است.
 

عکس واقعی رونالدو

از سوی دیگر انتشار خبر اعتراض رونالدو به اهانت به پیام اعظم (ص) در حالی است که تصاویر دیگر حاکی از روابط خوب وی با سران رژیم صهیونیستی است گرچه پیش تر برخی رسانه ها از حمایت این بازیکن از مردم غزه خبر داده بودند.رونالدور در کنار شیمون پرز رییس رژیم صهیونیستی

اکنون جای این سئوال باقیست که آیا بهتر نیست برخی همکاران رسانه ای بویژه در رسانه ملی دقت بیشتری در دروازه بانی اخبار کرده و مراقبت بیشتری در تشخیص اخبار واقعی از غیرواقعی کنند تا اینگونه سایر رسانه ها را در این روزهای حساس جهان اسلام به اشتباه نیندازند.



           
یک شنبه 26 شهريور 1391برچسب:, :: 20:4
mahnaz

همه ما به دنبال راه‌هایی می‌گردیم تا در وقت خود صرفه‌جویی کنیم. فرقی نمی‌کند میزان هر صرفه‌جویی چقدر باشد، چراکه دقیقه‌ها روی هم انباشته می‌شوند و در طول هفته و ماه و سال، به چندین ساعت بالغ خواهند شد.

با روزی 1 دقیقه صرفه‌جویی به کمک هر یک از این راه‌کارها می‌توانید هفته‌ای 2 ساعت و 40 دقیقه، و سالی 140 ساعت صرفه‌جویی کنید. تازه اگر خودتان تعداد بیشتری را به این فهرست اضافه نکنید!

اما از کجا باید شروع کرد؟ بهترین راه این است که برای انجام کارهای روتین، روش‌های بهینه را انتخاب کنید و یادآوری آنها را به عهده تلفن هوشمند خود بگذارید؛ و در عین حال چیزهای اضافه را از ذهن خود به روی کاغذ یا تلفن منتقل کنید، تا بتوانید با خیال راحت‌تری به کارهای اصلی بپردازید. حذف برخی موارد هم ضروری است.

در ادامه مطلب با ما همراه باشید.



ادامه مطلب ...


           
یک شنبه 26 شهريور 1391برچسب:, :: 19:58
mahnaz

"جرمن جكسون"، نوازنده آمریكایی گیتار كه پس از مسلمان شدن نام خود را به "محمد عبدالعزیز" تغییر داد، گفت: گروهی از كودكان بحرینی موجب شدند كه من مسلمان شوم.به گزارش «شیعه نیوز»، روزنامه «الشعب» چاپ مصر نوشت: «جرمن جكسون» نوازنده آمریكایی، داستان مسلمان شدن خود را این‏گونه نقل کرد که در سال 1989 در سفر به برخی كشورهای منطقه خاورمیانه به بحرین رفتم و در آنجا با تعدادی از كودكان ساكن منامه، پایتخت این كشور هم صحبت شدم.

یكی از سوال هایی كه آنها از من پرسیدند این بود كه دین شما چیست؟ و من در پاسخ گفتم مسیحی هستم. در مقابل من هم همین سوال را از آنها پرسیدم و همگی جواب دادند ما مسلمان هستیم در حالی كه بسیار به آن افتخار می كردند.
جرمن در ادامه گفت‎و‎گو با كودكان بحرینی مسایل بیشتری را در مورد دینشان از آنها پرسیدم تا جایی كه هر یک از آنها مسایلی را در مورد اسلام برایم بیان كردند كه شگفت‎زده شدم.
جكسون در ادامه گفت: آن كودكان به میزان زیادی به دین خود افتخار كرده و با شادمانی وصف نشدنی از آن سخن می گفتند. پس از بازگشت از بحرین احساس كردم كه من نیز مسلمان خواهم شد به همین دلیل با یكی از دوستانم به نام علی درباره این احساس كه مدتی بود در درونم جوانه زده بود، صحبت كرده و به او گفتم كه مایلم بیشتر در مورد اسلام بدانم درنتیجه با او به عربستان سفر كردم تا موضوعات بیشتری را در مورد اسلام بیاموزم.
جكسون در ادامه گفت: در عربستان مسلمان شده و احساس كردم یک بار دیگر متولد شده ام اما سوالهای بی جواب بسیاری داشتم كه به دنبال پاسخی برای آن بودم و بیشتر این سوال ها در مورد مسیحیت و عیسی(ع) بود و جالب اینكه از زمان مسلمان شدن پاسخ های قانع كننده ای برای آن یافتم.
اوگفت: در عربستان نوارهای بسیار زیبایی از یک مبلغ اسلامی به نام یوسف اسلام به دستم رسید كه حاوی مناظره در مورد اسلام و مسیحیت بود و از این نوارها مطالب زیادی را آموختم.
این نوازنده آمریكایی در مورد بازتاب مسلمان شدنش در بین افراد خانواده گفت: این اقدام برای تمام اعضای خانواده بسیار غیرمنتظره و شگفت آور بود به ویژه اینكه آنها از رسانه ها مطالب متعددی در مورد اسلام شنیده بودند. از جمله موضوع تعدد زوجات در اسلام زیرا آمریكایی ها هرگز حكمت مجاز بودن تعدد زوجات در اسلام را درک نمی كنند. هرچند خیانت زوجین در جامعه آمریكا رواج دارد درحالی كه اسلام به هر مسلمان اجازه می دهد در صورت توان مالی، بیش از یك همسر اختیار كند و به این ترتیب از مشكلات طلاق و خیانت همسران جلوگیری می كند.
این تازه مسلمان شده آمریكایی در ادامه گفت: مسلمانان در جهان عربی همسران و كودكان خود را بسیار دوست دارند و زنان از نظر آنها جایگاه ویژه و قابل احترامی دارند و من از شیوه تربیتی در جوامع اسلامی بسیار متعجب وشگفت زده شدم.
وی گفت با وجود اینكه كتاب های زیادی در باره اسلام در اختیار دارد اما معمولا فقط قرآن می خواند زیرا احساس می كند كه همه این كتابها برگرفته از قرآن است.


           
یک شنبه 26 شهريور 1391برچسب:, :: 19:47
mahnaz

یک شرکت خودروسازی ژاپنی اعلام کرد که ماه جاری میلادی از طرح خودرویی رونمایی می کند که یک تبلت متحرک به عنوان تجهیزات داشبورد در آن نصب شده است.

شرکت خودروسازی ژاپنی نیسان اظهار داشت ایده اولیه خودرو شاسی بلند ( SUV) ترای خود را روز 27 سپتامبر در نمایشگاه اتومبیل پاریس رونمایی می کند.

شاسی بلند یا اس ‌یو وی (sport utility vehicle "SUV") به گونه ای از خودروها می‌گویند. این خودروها معمولا دو دیفرانسیل هستند و فاصله محور آنها تا سطح زمین بیشتر از خودروهای عادی است.

بقیه در ادمه مطلب...



ادامه مطلب ...


           
یک شنبه 26 شهريور 1391برچسب:, :: 19:23
mahnaz

اسمارت فون ها در حقیقت نقش چاقوی سویسی (یا آچار فرانسه)‌ دنیای تکنولوژی را بازی می کنند. آنها تلفن همراه، پخش کننده موسیقی و ویدیو، مرورگر وب و یک برنامه ریز شخصی هستند. و البته این موارد، تعداد محدودی از قابلیت های فراوانی است که در آنها گنجانده شده.

جای تعجبی نیست که انجام این همه کارهای مختلف و متفاوت باتری بسیار زیادی مصرف می کند و از آنجایی که بسیاری از کارهای شما به تلفن هوشمندتان وابسته هستند، بدترین اتفاق می تواند اتمام شارژ باتری در زمان انجام حساس ترین کارها باشد.

به طور معمول تلفن هوشمندتان در انجام کارهای روزمره به همراه مکالمه عادی شما را یک روز کامل همراهی می کند و تنها شبها هنگام خواب نیاز است که آن را به شارژ بزنید. اما همه گجت ها، یکسان و مشابه خلق نشده اند. برخی به سرعت نیروی خود را از دست می دهند، در حالی که برخی عمر و بقای بالایی دارند. در اینجا به معرفی شش اسمارت فون با عمر باتری بسیار بالا می پردازیم که توسط سایت سی نت منتخب شده اند.

پس اگر استفاده زیادی از موبایل هوشمندتان دارید و عمرباتری آن برایتان اهمیت ویژه ای دارد، قبل از رفتن به بازار، ادامه مطلب را از دست ندهید.



ادامه مطلب ...


           
شنبه 25 شهريور 1391برچسب:, :: 22:21
mahnaz

محققان کره جنوبی موفق به طراحی دستگاه تزریق لیزری برای حذف تزریقات دردناک با سوزن های متداول شده اند.لیزر در حال حاضر برای درمان‌های زیبایی پوست استفاده می شود و محققان قصد دارند روش تزریق کم‌هزینه‌ای برای استفاده بالینی طراحی کنند.لیزر مورد استفاده محققان دانشگاه ملی سئول، اربیم ایتریم آلومینیوم گارنت (Er:YAG) بدون درد وارد پوست می‌شود و ضربه ناشی از تزریق با دستگاه لیزر مانند برخورد توده هوا با بدن است.

پروفسور «جک یوه» سرپرست تیم تحقیقاتی تأکید می‌کند: پرتاب لیزری با عرض کمتر از تار موی انسان با سرعت 30 متر در ثانیه وارد پوست می‌شود؛ فشار این پرتاب بیشتر از قدرت کششی پوست است و در نتیجه تزریق به آرامی وارد زیر پوست می‌شود.انژکتورهای پیستون مانند در حال حاضر مورد استفاده قرار می‌گیرند، اما قدرت پرتاب و کنترل دوز دارو بسیار دشوار است. انژکتور میکروجت لیزری ابداعی محققان امکان کنترل دقیق دوز دارو و نفوذ به عمق زیر پوست را فراهم می‌کند.

دستگاه تزریق لیزری بر روی خوکچه هندی مورد آزمایش قرار گرفته است و دارو در عمق چند میلیمتری زیر پوست و بدون هرگونه آسیبی تزریق شده است و مرحله آزمایش بالینی این دستگاه نیز آغاز شده است.نتایج دستاورد محققان کره‌جنوبی در مجله Optics Letters منتشر شده است.



           
شنبه 25 شهريور 1391برچسب:, :: 22:18
mahnaz

افرادی که مرتب به کشورهای مختلف سفر می کنند، معمولا برای دسترسی به اینترنت دچار مشکل هستند. اگر بخواهید از سیم کارت خودتان استفاده کنید هزینه های رومینگ بسیار بالا خواهد بود. و بنابراین بهترین راه این است که یک جایگزین محلی داشته باشید.

با داشتن هات اسپات Goodspeed، محصولی از Uros، دیگر در این زمینه با مشکلی روبرو نخواهید شد. این روتر که از استاندارد HSPA+ با سرعت ۲۱ مگابیت بر ثانیه پشتیبانی می کند، می تواند تا ۱۰ سیم کارت مختلف را در خود جای داده و بسته به ناحیه جغرافیایی مورد استفاده از سیم کارت همان منطقه برای ارتباط با اینترنت بهره ببرد.

بدون توجه به نقطه مکانی شما بر روی نقشه کشورهای تحت پوشش این محصول، شما یک اکانت با حجم روزانه یک گیگابایت در اختیار خواهید داشت. این دستگاه ۳۵۲ دلار قیمت گذاری شده است و Uros برای کاربرانی که به صورت موردی از آن استفاده می کنند، هزینه ۸ دلار در روز را پیشنهاد می دهد. و برای کاربرانی که مرتبا در حال جابجایی هستند، پلن ۱۳دلاری ماهیانه را فراهم نموده است.



           
شنبه 25 شهريور 1391برچسب:, :: 22:15
mahnaz

پشت میز نشستن همیشه خطراتی برای سلامتی انسان داشته است.محققان در تلاشند به طرق مختلف این خطرات را کاهش دهند.به گزارش بيترين؛ ما همیشه از مضرات پشت میزنشینی و کارهای که باید به صورت ساکن و برای مدت زیاد انجام بدیم شنیده ایم. وقتی که شما نمی توانید شغل خود را ترک کنید میتوانید کاری انجام دهید که به سلامتی شما لطمه وارد نشود.

خوردن چیزهای مفید و به موقع باعث میشود بر مضرات کار همچون غلبه کنید.در اینجا به تعدادی از موادی که می توانند به شما کنند اشاره میکنیم:

۱-گردو: تحقیقات جدید نشان میدهد که گردو آنتی اکسیدان بیشتری نسبت به بادام زمینی،پسته یا بقیه خشکبار دارد.به طور کلی خشکبار باعث کاهش ریسک مریضی های قلبی میشود.محققان خوردن ۷ گردو در روز را توصیه میکنند.

۲-چای سبز: پلیفنولز، یکی از اجزای چای سبز به عنوان یک ترمیم کننده دی ان ای شناخته میشود و سیستم بدنی را بهبود میبخشد.تحقیقات حاکی از آن است که چای سبز می تواند خطر سرطان هایی مانند: پروستات و پوست را نیز کاهش دهد.

۳-پاپ کرن (ذرت بو داده): اگر شما بخواهید لیستی از تنقلات مفید را جمع آوری کنید مسلما پاپ کرن در صدر این لیست قرار دارد.این محصول به عنوان معدنی ازفیبر و آنتی اکسیدانها معروف است .اگر شما بتوانید پاپ کرن خود را با یک ماده معدنی مانند نمک درست کنید بهترین پاپ کرن را در اختیار خواهید داشت.

۴-شکلات تلخ: این ماده خوراکی نیز حاوی پلیفنولز که آنتی اکسیدان بسیار قوی میباشد است. مطالعات نشان می دهد که خوردن یک تخته شکلات تلخ در روز می تواند فشار خون را به حالت متعادل در بیاورد. کافیین، دیگر جز شکلات تلخ نیز حاوی مواد مغذی بسیاری است.

۵-میوه: میوه نه تنها باعث از بین رفتن گشنگی کاذب شما میشوند بلکه ویتامین ها و مواد مغذی مورد نیاز بدن شما را نیز تامین میکنند.شما میتوانید سیب،موز،پرتغال و هر میوه دیگر را انتخاب کنید.اما هر روز مطمئن شوید که با خود مقداری میوه به سر کار میبرید.



           
شنبه 25 شهريور 1391برچسب:, :: 22:10
mahnaz

آتاری و کنسول بازی قدیمی مشهورش یادآوری دوران خاطره انگیز و دوست داشتنی برای بسیاری از کاربران فعلی اینترنت است. حالا اگر بخواهید، می توانید یک کنسول آتاری بخرید و روی آن بازی های قدیمی را داشته باشید.

یک شرکت درون کیس قدیمی آتاری، کامپیوتری جدید قرار داده تا بهترین های دوران قدیم و جدید را با هم داشته باشید. شکل ظاهری و دوست داشتنی آتاری، به همراه سخت افزار قدرتمند امروزی.

در واقع درون شکم این آتاری که در تصویر می بینید یک پردازشگر Core i7 با 8 گیگابایت رم و یک حافظه اس اس دی ۱۲۰ گیگابایتی قرار گرفته است. به همراه کارت گرافیک Radeon HD 6570 و پشتیبانی از پورت یو اس بی 3.0 و اچ دی ام آی.


جالب است بدانید که این کامپیوتر جدید در واقع نسبت به آتاری قدیمی ۲۲۸۵۷ برابر قدرتمند تر به حساب می آید! بنابراین می توانید با خیال راحت بازی های قدیمی آتاری را روی آن داشته باشید و البته از بازی های جدید هم لذت ببرید. امضای موسس شرکت آتاری، نولان بوشنر نیز در جلوی کیس قرار دارد.

البته اگر نخواهید این کنسول را بخرید می توانید با رفتن به این صفحه در وب سایت آتاری آنها را آنلاین بازی کنید.



           
شنبه 25 شهريور 1391برچسب:, :: 22:2
mahnaz

تيمي از طراحان يك محصول ابتكاري، موفق به توليد نوعي مداد جديد شده‌اند كه در انتهاي خود، يك دانه گياه داشته و مي‌توان پس از اتمام مداد، آن را كاشت.اين مداد با نام تجاري «جوانه(Sprout)» در نگاه اول كاملا شبيه به تمام مدادهاي چوبي جهان است كه از گزينه‌هاي نوشتاري و طراحي برخوردارند؛ اما در انتهاي آن كه از چوب درخت سرو ساخته شده، به جاي پاك كن يك دانه لانه كرده است.به محض پايان يافتن اين مداد، مي‌توان آن را در يك ظرف كوچك حاوي خاك كاشته و آبياري كرد. كپسول واقع در انتهاي جوانه از سه دانه گياه به انتخاب فرد برخوردار است.

اين محصول اكنون با 22 گونه گياهي از جمله ریحان، بادمجان، گل همیشه بهار، تربچه و گوجه فرنگی ارائه شده است.اين كپسول حاوي دانه پس ازچند بار آبياري حل شده و به محض اينكه گياه در خاك جاسازي شد، مي‌توان مداد را برداشته يا به عنوان يك نشانگر محل از آن استفاده كرد.با توجه و مراقبت كافي، اين دانه به يك گياه كامل تبديل خواهد شد.تاكنون بيش از 100 مداد جوانه بطور دستي آماده شده است، اما اين طراحان آمريكايي به دنبال افزايش سرمايه براي توليد صنعتي عمده آن هستند.



           
شنبه 25 شهريور 1391برچسب:, :: 21:56
mahnaz

اگر با درد معده به پزشک مراجعه کنید و آندوسکپی تجویز او برای تشخیص بیماری باشد قطعا احساس خوبی از انجام آن نخواهید داشت.

یکی از راه‌های تشخیص بیماری‌ها، مشاهده عضو مورد نظر به صورت مستقیم است، اگر تا به حال آندوسکپی شده باشید حتما می‌دانید که در صورت انجام آن بدون بیهوشی چقدر می‌تواند ناخوشایند و سخت باشد، اما تکنولوژی راه آسان شدن هر کاری را پیدا می‌کند و دیگر نباید از این بابت نگرانی داشت.

بقیه در ادمه مطلب...



ادامه مطلب ...


           
شنبه 25 شهريور 1391برچسب:, :: 21:47
mahnaz

با درمان مناسب، می توان میزان جوش ها را کم کرد.
اغلب جوش های دوران نوجوانی یا آکنه (acne) در روی پوست صورت، گردن، سینه، پشت و شانه ها ظاهر می شوند. به طور کلی هر جایی از پوست که دارای مقدار زیادی غده چربی باشد، مستعد بروز جوش است. با درمان مناسب، می توان میزان جوش ها را کم کرد.

بقیه در ادمه مطلب...



ادامه مطلب ...


           
شنبه 25 شهريور 1391برچسب:, :: 21:41
mahnaz

دانشجويان دانشگاه ايالتي سن خوزه موتورسيكلت الكتريكي طراحي كرده‌اند كه به جاي استفاده از چرخ، از توپ هاي بزرگ براي حركت و چرخش در جهات مختلف استفاده مي‌كند.

نمونه اوليه اي از موتورسيكلت خود متعادل كننده Spherical Drive System توسط دانشجويان دانشكده مهندسي مكانيك دانشگاه سن ديه گو طراحي شده است.

بقیه در ادمه مطلب...



ادامه مطلب ...


           
شنبه 25 شهريور 1391برچسب:, :: 21:31
mahnaz

حوالی ساعت 5 بامداد جمعه 24 شهریور، پدیده‌ای نورانی در آسمان ایران مشاهده شد.این پدیده مثلثی شکل در راستای جنوب‌غربی به شمال‌‌شرقی در حرکت بود و پس از کم نور شدن در روشنایی آسمان ناپدید شد.

گزارش‌های دریافتی از زنجان، دماوند و تهران حاکی است در حوالی ساعت 5 صبح (جمعه 24 شهریور 1391 مقارن با 14 سپتامبر 2012) ابری درخشان و عجیب مشاهده شد که به سمت رصدگران می‌آمد. ناگهان این ابر حالت مخروطی به خود گرفت و به مانند مخروطی چرخان به نظر رسید. بعد از مدتی، در زیر این مخروط شیء درخشانی دیده شد که به سمت شمال شرقی به حرکت در آمد و ابر درخشان نیز با فاصله به دنبال آن به راه افتاد.

رصد این ابر و شیء درخشان با استفاده از تلسکوپ نشان داد شیء درخشان که با چشم غیرمسلح به مانند یک ماهواره در حال حرکت بود، مثلثی‌شکل و دارای چند منبع نورانی بود. در آخر، جسم شبیه به دنباله‌داری بسیار بلند شده بود که از سمت شمال شرق تا میانه آسمان ادامه داشت.

نزدیک‌ترین پرتاب موشکی تاییدشده تا این لحظه مربوط به پرتاب چند ماهواره جاسوسی ایالات متحده به وسیله یک فروند موشک اطلس5 است که ساعت 2:09 بامداد امروز (جمعه 14 سپتامبر) به وقت ایران انجام شده، لیکن 3 ساعت اختلاف زمانی این پرتاب با زمان مشاهده پدیده نورانی، احتمال ارتباط این دو مورد را ضعیف می‌کند.

 



           
شنبه 25 شهريور 1391برچسب:, :: 21:12
mahnaz

compare-3modle_narenji.jpg

با معرفی آیفون 5 حالا هر سه پرچمدار سیستم عامل های مهم تلفن های هوشمند در سال ۲۰۱۲ معرفی شده اند. گلکسی اس 3 در خط اندروید، لومیا 920 در خط ویندوزفون 8 و آیفون 5 در خط مقدم آی او اس. فعلا برای شروع مقایسه، می توانیم جدول پایین را داشته باشیم تا این تلفن ها را از نظر مشخصات سخت افزاری مقایسه کنیم.

 

 



           
پنج شنبه 23 شهريور 1391برچسب:, :: 21:3
mahnaz

دندان در حال رویش بر اثر زبان زدن کودک از مسیر رشد خود خارج و کج رشد می کند.دکتر پیمان مطهری، متخصص آسیب شناسی دندان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: دندان های کودکان به علت استحکام کم به سادگی بر اثر زبان زدن کودک از جای خود منحرف و به صورت کج و نامناسب رشد پیدا می کنند.

مطهری افزود: متاسفانه این دندانها به همان صورت رشد خواهند کرد و تنها راه در رفع عارضه رشد دندان های کج ارتودنسی است که هر چه سریعتر انجام شود نتیجه بهتری خواهد داشت.

وی با بیان اینکه نمی توان نقش ژنتیک را در بروز نواقص دندانی نادیده گرفت خاطر نشان کرد: فرمولاسیون دندان ها در تمام افراد یکسان است اما نوع تغذیه، شیوه زندگی، ژنتیک و حتی نحوه درست جویدن به شدت بر سلامت دندانها اثر گذار است و والدین باید در هر شرایط مراقب دندانهای کودک باشند.

وی گفت: برخی از دندان ها که به شدت کج شده اند و از محور رشد خود خارج می شوند حتی نیازمند جراحی نیز هستند.



           
پنج شنبه 23 شهريور 1391برچسب:, :: 21:0
mahnaz

iPhone5-0546.jpg

«نازک‌ترین و سبک‌ترین آیفون تا به امروز.» این لقب برازنده آیفون 5 است. با ضخامتی به اندازه 7.6 میلی‌متر و وزنی تنها و تنها معادل 112 گرم، هیچ تلفن هوشمند همرده‌ای نمی‌تواند از این نظر با آن رقابت کند. لومیا 920 با وزن 180 گرم و ضخامتی نزدیک 1 سانتی‌متر، در مقابل وزن و ضخامت آیفون 5 زمخت جلوه می‌کند و حرفی برای گفتن ندارد.

آیفون 5 نسبت به آیفون 4s که نسل قبلی آن است، 20٪ وزن کمتری دارد و ضخامتش هم 18٪ کاهش یافته. به قول همکار عزیزم آقای عباس واحدی: «سبک‌تر از رؤیا!» تلفن هوشمندی از جنس شیشه و آلومینیوم، یعنی دو عنصر ثابت در طراحی‌های چند سال اخیر اپل.

 

بقیه در ادمه مطلب...



ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 23 شهريور 1391برچسب:, :: 20:51
mahnaz

محققان افشانه دهانی جدیدی ساخته اند که می تواند با از بین بردن میکروب و ویروسها، از سرماخوردگی و آنفلوانزا پیشگیری کند.این افشانه که Halo Oral Antiseptic نام دارد ، به بازار عرضه شده و 99.9 درصد در از بین بردن میکروب های عفونت زا موجود در هوا، موثر است.

دکتر فرانک اسپر، متخصص بیماری های عفونی در بیمارستان کودکان رین بو در آمریکا و یکی از مجریان این طرح گفت: بیماری های دستگاه تنفسی مهمترین عامل مشکلات و مرگ و میر در سراسر جهان هستند.وی افزود: هنوز پیشرفت های محدودی در زمینه پیشگیری از عفونت های ویروسی تنفسی صورت گرفته است. Halo در پیشگیری از بیماری ناشی از ویروس و میکروب های موجود در هوا مانند آنفلوانزا، منحصر به فرد عمل می کند.

این پژوهشگران با استفاده از گلیسیرین و صمغ زانتان به عنوان یک مانع میکروبی در ترکیب با ستیل پیریدینیوم کلراید(CPC) به عنوان یک طیف گسترده ضد عفونی برای مبارزه با بیماری های تنفسی استفاده کردند.آنها از ویروس H1N1 برای نشان دادن تاثیر محافظتی این افشانه استفاده کردند.

ترکیب گلیسیرین و صمغ زانتان مانع از ورود میکروب و ویروس های بیماری زا به سیستم بدنی بیمار می شود و در صورت ورود عوامل بیمار زا به بدن، (CPC ) آنها را از بین می برد.نتایج این تحقیقات نشان داد اثر حفاظتی سه پاف Halo که را در دهان افشانه می شود تا شش ساعت باقی می ماند و هوای تنفس شده توسط فرد طی این مدت پاکسازی می شود، حتی وقتی فرد غذا یا نوشیدنی می خورد.

برخلاف دیگر داروها که از سیستم ایمنی در برابر بیماری، پشتیبانی و یا سطوح بدن یا دستها را از عوامل بیماری زا حفاظت می کنند، Halo نخستین و تنها محصولی از این دست است که مانع از ورود میکروب و ویروس های بیماری زا موجود در هوا به بدن می شود.

نتایج این تحقیقات در کنفرانس Antimicrobial Agents and Chemotherapy (ICAAC) در سان فرانسیسکو ارائه شده است



           
پنج شنبه 23 شهريور 1391برچسب:, :: 20:43
mahnaz

 

با ورود ویندوز 8 بسیاری از سازندگان سخت افزار از این فرصت استفاده کرده و محصولات جدید خود را که از فناوری لمسی و سیستم عامل جدید مایکروسافت استفاده می کند، در نمایشگاه IFA برلین معرفی می کنند.

شرکت ایسر یکی از تولید کنندگان سخت افزار است که آلترابوکهای جدید خود را با عنوان سری M3 با صفحه لمسی ارائه کرده که از سیستم عامل ویندوز سود می برد.

بقیه در ادمه مطلب...



ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 23 شهريور 1391برچسب:, :: 20:35
mahnaz

درباره وبلاگ


سلام به دوستان گلم.امیدوارم وبلاگم براتون مفید باشه.و با نظرات سازنده خودتون در بهتر شدن وبلاگم منو یاری کنید.
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه و آدرس helpland.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.