اسلایدر

همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه
 
همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه
دانلود,عـکس,آهنگ,آموزش,اخبار,دانشگاه,بیوگرافی,علمی,برنامه,سرگرمی,مطالب جالب

اگر می‌خواهید شکمی صاف و تخت داشته باشید مصرف این نوشیدنی را به شما توصیه می‌کنیم.اسموتی هلو برای داشتن شکمی تخت برای هر خانمی مورد توجه است و ما مصرف این نوشیدنی را به شما هم توصیه می کنیم.

مواد لازم برای یک نفر :
شیر بدون چربی : یک پیمانه
هلوی یخ‌ زده : یک پیمانه
روغن تخم کتان : 2 قاشق چای‌خوری ( سرشار از اسیدهای چرب غیر اشباع است )

طرز تهیه :
شیر و هلوهای یخ زده را درون دستگاه همزن ریخته و به مدت یک دقیقه دستگاه را روشن کرده و آن‌ها را مخلوط کنید. مخلوط تهیه شده را درون لیوان مورد نظر ریخته و روغن تخم کتان را به آن اضافه کنید و خوب هم بزنید.



           
جمعه 7 مهر 1391برچسب:, :: 19:5
mahnaz

يکي از مهمترين معضلات و مسائل کشور در مورد بيکاري جوانان، عدم موفقيت افرادي است که پس از اتمام تحصيلات دانشگاهي امکان راهيابي به بازار کار را ندارند و در اين بخش با مخاطرات و مشکلات فراواني مواجه مي‌شوند.

حدود 1ميليون نفراز کل بيکاران کشور را فارغ‌التحصيلان دانشگاهي تشکيل مي‌دهند. از بين مجموعه رشته‌هاي دانشگاهي فارغ التحصيلان برخي رشته‌ها با دردسر كمتري جذب بازار كار مي‌شوند اما فارغ التحصيلان تعدادي از رشته‌هاي دانشگاهي نيز هستند كه به سختي قادرند براي خود شغلي متناسب با تخصص و تحصيلات خود دست و پا كنند.

براساس تازه ترين آمارهاي بدست آمده، بالاترين تعداد بيکاران در رشته‌هاي صنعت و فرآوري( رشته‌هاي فني غير مهندسي)، کامپيوتر، هنر و روزنامه‌نگاري قرار دارند.

در مقابل تعداد بيكاران تحصيل كرده در رشته‌هايي مانند خدمات امنيتي، بهداشت، تربيت معلم و خدمات حمل و نقل كمتر از 8 درصد بوده و اكثر آنان توانسته اند در سال‌هاي پس از فارغ التحصيلي جذب بازار كار شوند.

يکي از مهمترين معضلات و مسائل کشور در مورد بيکاري جوانان، عدم موفقيت افرادي است که پس از اتمام تحصيلات دانشگاهي امکان راهيابي به بازار کار را ندارند و در اين بخش با مخاطرات و مشکلات فراواني مواجه مي‌شوند.

بقیه در ادمه مطلب...



ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 6 مهر 1391برچسب:, :: 21:38
mahnaz

وقتی مرسدس بنز سراغ ساخت اتومبیل الکتریکی می رود باید منتظر یک کار متفاوت و برجسته باشیم و این همان چیزی است که در Electric Mercedes-Benz SLS AMG می بینیم.

این شرکت می گوید که SLS AMG قدرتمند ترین خودروی الکتریکی حال حاضر در جهان است. در واقع شرکت بنز این اتومبیل را در سال ۲۰۰۹ معرفی کرده اما از آن موقع تا به حال مشغول تکمیل آن بوده و حالا خودروی برقی اش را به مرحله تولید انبوه رسانده است.

این یک خودروی تمام برقی است که از چهار موتور مجزا برای هر چرخ استفاده می کند. هر کدام از موتورهای برقی ۴۵ کیلوگرم وزن دارند و مجموع آنها ۷۴۰ اسب بخار نیرو در اختیار خودرو قرار می دهد.

 



ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 6 مهر 1391برچسب:, :: 21:21
mahnaz

بوي بد دهان عوامل مختلفي دارد كه پوسيدگي دندان و بيماري‌هاي لثه در 90 درصد موارد علت اين مشكل هستند و بهتر است براي رفع اين مشكل ابتدا بايد عامل اصلي رفع و فرد توسط دندانپزشك معاينه شود.
دكتر ندا رسايي اظهاركرد:‌ محيط دهان نسبت به ساير اندام‌هاي بدن، باكتري‌هاي بيشتري دارد كه ممكن است برخي از اين باكتري‌ها پاتوژن (بيماري‌زا) باشند.

اين باكتري‌ها از مواد غذايي درون دهان استفاده مي‌كنند و با تشكيل كلوني موجب تخريب لثه كه بافت نرم دهان است، مي‌شوند. وي افزود: بيماري‌هاي لثه موجب مي‌شوند كه شيار بين دندان و لثه افزايش يافته و مسواك نتواند آن را تميز كند. در نتيجه ميكروب‌ها در شيارها باقي مانده و مواد اسيدي توليد شده توسط آنها موجب بوي بد دهان مي‌شود.

رسايي تصريح كرد: با هيچ نوع جراحي يا جرم‌گيري نمي‌توان باكتري‌هاي پاتوژن را كاملاً از بين برد، ولي مي‌توان از حجم باكتري‌ها كاست و رشد آنها را به تعويق انداخت.

اين متخصص بيماري‌هاي لثه گفت: اگر عامل بوي دهان پوسيدگي دندان نيز باشد مي‌توان با جرم‌گيري و اقدامات بهداشتي عامل را از بين برد و در صورتي كه باز هم بوي بد رفع نشد بايد به دنبال راه‌هاي ديگر بود كه در اين صورت ممكن است مشكل به دليل بيماري‌هاي حلق يا گوش يا بيماري‌هاي گوارشي باشد.



           
پنج شنبه 6 مهر 1391برچسب:, :: 21:14
mahnaz

ديده‌ايد که تا ضربه‌اي به دست و پايتان مي‌خورد، يا جايي از بدنتان درد مي‌گيرد، قديمي‌ها توصيه مي‌کنند آن قسمت را گرم کنيد تا درد آرام شود.
درد باعث گرفتگي و تشنج عضلات مي‌شود و بعد از آن جريان خون در عضلات كاهش مي‌يابد، اكسيژن و مواد مغذي كمتري به آنها مي‌رسد و اين چرخه ادامه مي‌يابد. وقتي كه به منطقه دردناك بدن گرما مي‌دهيم، در واقع جريان خون در آن منطقه را افزايش مي‌دهيم و چرخه درد را مي‌شكنيم.

به همين دليل است که خيلي از پمادها و لوسيون‌هاي ضددرد، خاصيت گرمابخشي دارند و البته قديمي‌ها، اين خاصيت را با استفاده از دستمال داغ، خشت آتش ديده، کيسه آب گرم يا وسايل گرمايشي ديگر تامين مي‌کردند.

بقیه در ادمه مطلب...



ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 6 مهر 1391برچسب:, :: 21:9
mahnaz

بیش از هر زمینه و رشته دیگری، تکنولوژی به خودش می بالد که منبع الهام و سرچشمه ابداعات و اختراعات فراوانی بوده و خواهد بود. البته می توان به راحتی فراموش کرد که به هر حال بسیاری از این ابداعات آشفته و سردرگم هستند و به ازای یک آیپاد، می توان حداقل یک دوجین ابزارهای پرتابل موسیقی و ساعت های مچی پخش آهنگ به درد نخور و شکست خورده را نام برد.

در ادامه مطلب 10 گجت شگفت انگیز داریم که به سادگی در زمان خودشان شکست خوردند. هر چند نمونه های آینده برخی از آنها به موفقیت رسید و شاید نیز در آینده برسند.



ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 6 مهر 1391برچسب:, :: 20:51
mahnaz

می‌توانید با این دستگاه کوچک ضبط صدا بدون اینکه کسی متوجه شود به جمع آوری مدارک بپردازید! به نظر می‌رسد این دستگاه می‌تواند بهترین جایگزین برای دستگاه های ضبط قدیمی و یا حتی گوشی های موبایل باشد.

Edic-mini کمتر از یک اینچ سایز دارد و وزن آن نیز به اندازه یک سکه است، این دستگاه با میکروفون های حساسی که در خود دارد میتواند صداهایی تا 9 متر دورتر را نیز ضبط کند. کمپانی سازنده ادعا می‌کند که Edic-mini با باتری های سلولی می‌تواند تا 24 ساعت بدون وقفه به ضبط صوت بپردازد. اما به نظر می‌رسد اگر شما برای یک ضبط طولانی مدت نیز برنامه ریزی کرده باشید این دستگاه میتواند تا 70 ساعت شما را همراهی کند.

عیب این دستگاه این است که به یو اس بی 1.1 مجهز بوده و انتقال اطلاعات با سرعت بسیار کمی انجام می شود. البته قیمت 440 دلاری Edic-mini هم ممکن است خیلی‌ها را از خرید آن منصرف کند. شاید با این قیمت کذایی، حداقل برای ما استفاده از اپلیکیشن‌های رایگان تلفن‌های هوشمند انتخاب بهتری باشد. هر چند بُرد ۹ متری این دستگاه را ندارند.



           
چهار شنبه 5 مهر 1391برچسب:, :: 21:1
mahnaz

 

 

امروز صبح نوکیا اعضای تازه خانواده آشا را معرفی کرد، دو اسمارت فون ارزان قیمت با صفحه لمسی. به نظر می رسد آشا ۳۰۸ و آشا ۳۰۹ بیش از هر چیز بر روی وبگردی سریع تمرکز کرده اند. هر دوی آنها از نظر ظاهر و مشخصات درونی بسیار شبیه هم هستند و تفاوت های کمی میان آنها می توان یافت. مانند اینکه آشا ۳۰۸ از دو سیم کارت پشتیبانی می کند، در حالی که آشا ۳۰۹ یک سیم کارته است.به گفته نوکیا، آشا ۳۰۸ و آشا ۳۰۹ را می توان جزو خانواده تلفن های هوشمند لمسی خازنی با قیمت مناسب دسته بندی کرد. انتظار می رود قیمت این دستگاه ها در آمریکا حول و حوش ۹۹ دلار اعلام شود. اگر چه هنوز نوکیا به دنبال همکارانی از میان اپراتورهای موبایل است، تا پس از آن قیمت را اعلام نماید.

هر دو این اسمارت فون ها از نسخه جدید مرورگر اینترنتی Nokia Xpress Browser استفاده می کنند، که گفته می شود ۹۰ درصد نسبت به نسخه قبلی کارایی بهتری دارد. این تلفن های همراه هوشمند تنها از شبکه های 2G پشتیبانی کرده و امکان استفاده از شبکه های 3G را ندارند. اما هر دوی آنها برای اینترنت گردی سریع، به وای فای مجهز هستند. صفحه نمایش این دو اسمارت فون ۳ اینچی و از نوع WQVGA است. رابط کاربری آنها هم نسخه جدید Swipe نوکیا است.از دیگر امکانات این موبایل ها می توان به رادیو با صدای استریو، اسپیکرهای قدرتمند و پشتیبانی از میکرو SD تا ظرفیت ۳۲ گیگابایت اشاره کرد. علاوه بر این شما ۴۰ بازی اختصاصی EA را بر روی آنها خواهید داشت و اپلیکیشن های تویتر و فیس بوک هم به صورت پیش فرض نصب شده اند.



           
چهار شنبه 5 مهر 1391برچسب:, :: 20:59
mahnaz


سونی روز دوشنبه اعلام کرد که به زودی نوع جدیدی از باتری های بیرونی (یدکی) اسمارت فون ها و تبلت ها را رونمایی خواهد کرد. این باتری های همراه، با ظرفیت های ۳۵۰۰ تا ۷۰۰۰ میلی آمپر عرضه شده و تنها ۱۹۸ گرم وزن خواهند داشت. ابعاد ۱۳۰ در ۱۳ میلیتری این باتری ها هم، آنها را به محصولی در قد و قواره اسمارت فون های امروزی بدل کرده است.

این گجت های پرکاربرد با استفاده از کابل USB شارژ می شوند. سونی ادعا می کند که هر باتری می تواند بدون کاهش ظرفیت و بروز مشکل، حداقل تا ۵۰۰ بار شارژ شود. سرعت شارژ اغلب اسمارت فون های موجود در بازار توسط این باتری، یک تا 1.5 ساعت است.

اگر هم فکر می کنید قد و قواره این باتری بزرگ بوده و حمل آن برای تان سخت است، سونی باتری stick-type را به شما پیشنهاد می کند که به اندازه یک فلش درایو بوده و در رنگ های جذابی عرضه خواهد شد. هر دو مدل باتری های بیرونی سونی در پاییز امسال وارد بازار خواهند شد و از ۳۰ تا ۹۰ دلار قیمت خواهند داشت.



           
چهار شنبه 5 مهر 1391برچسب:, :: 20:53
mahnaz

اطلاعات هم مانند هر چیز دیگر، سرانجام می میرند. موسیقی های تان، فیلم های تان، اسناد و مدارک تان، فایل های مهم تان، کامپیوترتان. شما از هیچ یک توقع ندارید تا ابد زنده بمانند… اما شاید آرزوی چنین چیزی را در سر داشته باشید.

هیتاچی با دستیابی به تکنولوژی جدیدی، یک صفحه شیشه ای کوارتز تولید نموده و ادعا می کند می تواند اطلاعات و داده ها را تا ابد در آن ذخیره و حفظ کند. سی دی و هارد دیسک ها معمولا تنها چند دهه محدود یا حداکثر یک قرن عمر می کنند، اما این شیشه کوارتز می تواند «درجه حرارت های بینهایت زیاد را تاب آورده و در برابر شرایط محیطی غیرقابل تصوری ایستادگی کند. تقریبا تا ابد.»

این محصول تازه چگونه عمل می کند؟ اطلاعات به صورت باینری (صفر و یک) توسط نقطه و فرورفتگی هایی در وسط یک لایه نازک شیشه کوارتز نگهداری می شوند. این داده ها با میکروسکوپ های نوری معمولی قابل خواندن هستند. سایت PhysOrg درباره این ابزار ذخیره سازی می گوید:

نمونه اولیه این ابزار ذخیره سازی یک شیشه ۲ سانتی متر مربعی با ضخامت ۲ میلیمتر است که از کوارتز ساخته شده است. کوارتز ماده ای بسیار استوار و بادوام است که برای ساخت جام ها و دیگر ابزارهای شیشه ای آزمایشگاهی استفاده می شود.
این چیپ بسیار مستحکم در برابر اغلب مواد شیمیایی مقاوم بوده و امواج رادیویی تاثیری بر روی آن ندارند. در خصوص دوام آن هم به همین بسنده می کنیم که می تواند دمای هزار درجه سانتی گراد را برای دو ساعت به راحتی تاب آورده و هیچ آسیبی نبیند.
در حال حاضر، ماده تولید شده (که ضد آب هم هست) دارای چهار لایه نقطه نقطه است که می تواند در هر اینچ مربع ۴۰ مگابایت اطلاعات را ذخیره کند. یعنی گنجایشی شبیه به سی دی های موسیقی امروزی. اما محققان هیتاچی معتقدند که لایه های بیشتری را هم می توانند به آن بیفزایند. ابزار ذخیره اطلاعات شیشه ای. تصورش هم سخت است که ماده ای به این شکنندگی، قویترین ابزار ذخیره اطلاعات باشد.


           
چهار شنبه 5 مهر 1391برچسب:, :: 20:51
mahnaz


کمپانی سامسونگ بالاخره ارائه اندروید 4.1 (جیلی بیلی) برای پرچم‌دار تلفن‌های خود یعنی گلکسی S3 را آغاز کرد. اولین کشوری که این آپدیت را دریافت می‌کند لهستان است و در ادامه تا آخر سپتامبر سایر کشورها نیز رام‌های رسمی را دریافت خواهند کرد. برخی از تغییراتی که با جیلی بیلی به گلکسی S3 خواهد آمد عبارتند از:

- بهبود کارکرد کلی: به لطف پروژه کَره آپدیت جدید باعث روان‌تر و سریع‌تر شدن تلفن خواهد شد
- منوی تنظیمات جدید
- 2 نمای متفاوت برای صفحه خانگی
- طراحی جدید برای نوار اطلاع‌رسانی و پیغام‌ها
- جایگزینی S Memo توسط S Note
- Google Now
اینها فقط تعداد کمی از امکانات تازه هستند و باید منتظر کشف امکانات بیشتر بعد از آپدیت باشید. به روزرسانی سیستم عامل گلکسی S3 از طریق نرم افزار KIES و وای-فای میسر است. از حالا می‌توانید گوش به زنگ باشید تا آپدیت جدید برای شما نیز از راه برسد.
 


           
5 مهر 1391برچسب:, :: 20:44
mahnaz

 

داستان (mkg-graphic.mihanblog.com)

بر اساس جدید‌ترین اطلاعات اقتصادی جهان، فارغ‌التحصیلی از دانشگاه‌ها و کالج‌ها با وجود بحران اقتصادی رو به بهبود گذاشته است و در کشورهای توسعه یافته تعداد بزرگسالانی که مدرکی برابر مدرک فارغ‌التحصیلی از کالج یا دانشگاه را دارند ۳۰ درصد افزایش یافته‌است.

با این‌همه بهبود در آموزش عالی در این کشور‌ها دشوارتر است، بسیاری از اقتصاد‌های توسعه یافته گاهی از اوقات از تحصیل‌کرده‌ترین جمعیت برخوردارند و درحالی که میزان آموزش در این کشورها به صورت پیوسته افزایش یافته، این افزایش در مقایسه با اقتصاد‌های درحال توسعه بسیار ناچیز به نظر می‌آید. برای مثال آمریکا یکی از کشورهایی است که کوچکترین رشد سالانه آموزش عالی را از سال ۱۹۹۷ تا کنون داشته‌است.

بقیه در ادمه مطلب...



ادامه مطلب ...


           
5 مهر 1391برچسب:, :: 20:44
mahnaz

ماجرا از شب گذشته آغاز شد. ابتدا گزارش‌هایی در برخی از سایت‌های معتبر داخلی منتشر شد مبنی بر اینکه قرار است سرویس‌های اصلی شرکت گوگل، یعنی جیمیل و موتور جستجوی گوگل فیلتر شوند. باور این ادعا سخت بود تا اینکه دبیر کارگروه مصادیق محتوای مجرمانه در مصاحبه‌ای باوبگردی 20:30 صدا و سیما، از فیلتر شدن جیمیل و گوگل طی ساعات آینده خبر داد.

آقای خرم‌آبادی گفت: «پس از وصول درخواست های مردمی برای واکنش در قبال سایت های اهانت کننده و هتاک به ساحت پیامبر اسلام، لحظاتی قبل به این نتیجه رسیدیم که سایت های وابسته به شرکت گوگل که به اصرار خود برای اهانت در سایت یوتیوب (سایت وابسته به گوگل) ادامه میدهند تا اطلاع ثانوی پالایه شوند تا اعتراض ملت ایران را به دست اندرکاران این اقدامات موهن اعلام کنیم.» در ادامه این خبر با فیلترینگ این سرویس ها در سراسر کشور مواجه شدیم.

موضوع اینجا است که ویدیوی موهن توسط یک کاربر در سایت یوتیوب آپلود شده بود و این سرویس نیز سال ها است که در ایران فیلتر شده. حالا چرا باید شاهد فیلتر شدن گوگل و جیمیل باشیم و در کار میلیون‌ها کاربر ایرانی اختلال اساسی ایجاد کنیم؟ واقعیت این است که ضررهای این کار بیشتر از همه متوجه کاربران ایرانی است و نه تنها جلوی رشد علمی را می گیرد، بلکه سبب اختلال جدی در بسیاری از کارها خواهد شد. این کار مانند این است که بگوییم به نشانه اعتراض تلویزیون‌هایمان را می شکنیم و کامپیوترهایمان را خُرد می‌کنیم. جیمیل و دیگر سرویس‌های اینترنتی تنها «ابزارهایی» برای انجام کارها هستند و این کار فقط فرو کردن سر نیزه در پهلوی خودمان است.

امروز صبح این فیلترینگ همچنان ادامه دارد و البته در برخی مناطق موتور جستجوی گوگل در دسترس است. اعتراض به اَعمال موهن، حق همه ما است. ولی از دسترس خارج کردن سرویس‌های کاربردی اینترنت، راه اعتراضی مناسبی به نظر نمی‌رسد.



           
5 مهر 1391برچسب:, :: 20:44
mahnaz

یک شرکت بریتانیایی تولید کننده تجهیزات الکترونیکی سه مدل تبلت با سیستم عامل اندروید عرضه کرده که به علت قیمتهای بسیار پایین در ماه های پیش از آغاز سال میلادی به شدت مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است.شرکت بریتانیایی ارگو الکترونیک با همکاری شرکت گاردنرز بوکس به زودی یک تبلت 6 اینچی عرضه می کند که می تواند جایگزین ارزان قیمتی برای تبلتها و سخت افزارهای خواندن کتابهای الکترونیکی قلمداد شود.تبلت های عرضه شده توسط این شرکت دارای ابعاد مختلفی هستند، مدل GTi97 اندازه 9.7 اینچی است که پردازشگر دو هسته ای RK3066 و رام یک گیگابایتی و همچنین اندروید 4.1 روی آن نصب شده و قرار است تا پایان ماه اکتبر وارد بازار شود.

قابلیت استفاده از پورت micro-USB و اسلات کارت microSD از دیگر ویژگیهای این دستگاه است که قیمت 290 دلاری برای آن در نظر گرفته شده است.تبلت دیگر این شرکت GTi8 است که با صفحه 8 اینچی ارائه شده است، این تبلت از پخش فیلم با کیفیت HD پشتیبانی می کند و همچنین دارای خروجی HDMI 1.4 برای پخش روی تلویزیون های صفحه بزرگ و مونیتور است، قابلیت پورت micro-USB و اتصال به Wi-Fi از دیگر قابلیتهای این دستگاه است که با قیمت 209 دلار عرضه می شود.کوچکترین تبلت در این میان مدلی است که کمترین اطلاعات درباره آن به رسانه ها ارائه شده است. این مدل GTi7 دارای صفحه 7 اینچی است و از قابلیت اتصال به Wi-Fi برخوردار است، سیستم عالم اندروید 4 داشته و چون مدل GTi97، این مدل نیز برای ماه اکتبر ارائه می شود و قیمت در نظر گرفته شده برای آن 128 دلار است.

آخرین دستگاه عرضه شده توسط این شرکت یک تبلت است که به عنوان سخت افزار خواندن کتاب الکترونیکی با اندروید 4 مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه با صفحه 6 اینچی خود وضوح تصویر 480X800 داشته و به طور همزمان 5 نقطه لمسی را مورد پشتیبانی قرار می دهد. این دستگاه نیز از قابلیت پخش ویدئو کیفیت HD برخوردار بوده و دوربین VGA دارد. قرار است این دستگاه با قیمت 95 دلاری وارد بازار شود.



           
5 مهر 1391برچسب:, :: 20:44
mahnaz

بهتر است دانش آموزان در ساعات بین كلاسی، از ساندویچ نان و پنیر و گردو، میوه‌ها یا ساندویچ كتلت استفاده كنند.
دكتر منصور شهركی دانشیار تغذیه دانشگاه علوم پزشكی زاهدان گفت: استفاده از تنقلاتی مانند چیبس، پفك و مانند آن موجب ایجاد انرژی كاذب در دانش‌آموزان و بی‌میلی او به خوراك می‌شود ضمن آن كه بر سلامتی وی نیز تاثیر منفی می‌گذارد.

این عضوهیات علمی دانشگاه علوم پزشكی زاهدان تصریح كرد: دانش آموزان وعده صبحانه را فراموش نكنند چرا كه استفاده از صبحانه كامل شامل نان و پنیر، تخم مرغ یا عسل، شیر ولرم، گوجه و خیار و گردو باعث افزایش یادگیری دانش آموزان می‌شود.

دكتر شهركی ادامه داد: دانش آموزانی كه صبحانه نمی‌خورند به دلیل كاهش قند خون میزان تمركز و یادگیری آنان در كلاس درس كاهش می‌یابد.وی گفت: ‌دانش آموزانی كه شیفت عصر سر كلاس حاضر می‌شوند علاوه بر صبحانه، وعده نهار را نیز از یاد نبرند.

این متخصص تغذیه ادامه داد: ‌استفاده از یك وعده خوراك سبك و كم چرب می‌تواند نقش مهمی در ارتقاء یادگیری دانش آموزان شیفت ظهر داشته باشد.



           
5 مهر 1391برچسب:, :: 20:44
mahnaz

وقتی صحبت از تکنولوژی‌های جذاب آینده در زمینه گجت‌های قابل حمل به میان می‌آید، قطعاً همه شما نیم‌نگاهی به تکنولوژی‌های شارژ دارید که جدیدترین آنها شارژر بی‌سیم القایی است. بعد از سامسونگ که در مراسم معرفی گلکسی اس 3 از شارژر بی‌سیم رونمایی کرد و وعده آن را به مشتریان داد، در همین اواخر نوکیا نیز یک ورود جدی به عرصه تکنولوژی‌های شارژ داشت و شارژ بی‌سیم القایی برای دو لومیای جدید خود را پرده‌برداری کرد.

اما گویا اپل هم بی‌کار ننشسته و مشغول کارهایی در این زمینه است. اشتباه نکنید، نه در زمینه شارژ القایی، بلکه در زمینه شارژ بدون نیاز به شارژر. در ادامه با ما همراه باشید تا ابتدا کمی از شارژ القایی و بعد هم از پتنت جدید اپل برای شما بنویسیم.



ادامه مطلب ...


           
چهار شنبه 5 مهر 1391برچسب:, :: 20:29
mahnaz

گروهی از مبتکران استرالیایی هوشمند ترین لامپ جهان را ساخته اند که می تواند به طور خودکار نورش را کم کند، تغییر رنگ دهد، چشمک بزند و روشن شود این لامپ را می توان کاملا با تلفن همراه کنترل کرد.این مبتکران برای ساخت یک لامپ 42 پوندی که به کاربر امکان می دهد در محیط آشپزخانه فضای شادی برای خود فراهم کند، یک میلیون پوند بودجه دست و پا کرده اند.

این لامپ که LIFX نام دارد به کاربر امکان می دهد برای ایجاد یک محیط رومانتیک عصرگاهی نور را کاهش دهد و یا برای جشن تولد چشمک بزند.هر یک از این لامپ ها 25 سال عمر می کند.به گفته این مبتکران اگر تلفن به هر دلیلی در دسترس نباشد، این لامپ می تواند مانند یک لامپ معمولی کار کند.



           
یک شنبه 2 مهر 1391برچسب:, :: 19:31
mahnaz

شرکت ملی راه آهن سوئیس، اپل را برای سرقت ظاهر شناخته شده ساعتهای خود برای آی فن و آی پد مورد اتهام قرار داد.معمولا شرکت اپل، طرف شکایت کننده از دیگران بر سر حق امتیاز یا نقض علامت تجاری است، اما این بار شرکت فدرال راه آهن سوئیس ، اپل را برای سرقت طرح ساعت مشهور این شرکت که متعلق به سال 1944 است مورد اتهام قرار داده است.این طرح نمادین توسط هانس هیلفیکر با مجوز این شرکت راه آهن که از آن به عنوان SBB یاد می شود توسط شرکت ساعت سازی Mondaine ایجاد شد و پس از آن این شرکت ساعت سازی در سراسر جهان مشهور شد.

یک سخنگوی شرکت فدرال راه آهن سوئیس اظهار داشت که این طرح شرکت اپل کاملا شبیه طرح ساعت شرکت راه آهن است که در سال 1944 تولید شد.روتو کورمان به عنوان سخنگوی شرکت فدرال راه آهن سوئیس تصدیق کرد که اپل برای استفاده از این طرح هیچ مجوزی را از شرکت راه آهن سوئیس دریافت نکرده است. ما به شرکت اپل رجوع کرده و به آنها گفتیم که این طرح متعلق به ما است.وی افزود: ما افتخار می کنیم که طرح این ساعت مورد استفاده یک شرکت موفق در سطح جهان قرار گرفته است.

کورمان اظهار داشت: ما به دنبال یک توافق دوستانه با پل هستیم تا آنها بتوانند در مقابل پرداخت هزینه ای مجوز استفاده از طرح این ساعت را به دست آورند.دفتر روابط عمومی اپل در کشورهای آلمان و سوئیس پاسخگوی تماسهای مکرر رسانه ها در این رابطه نبوده است.برخی از طرفداران فناوری پیشتر یادآور شده بودند که برخی از طرحهای شناخته شده اپل براساس محصولات شرکت "بروان" از دهه 1950 ارائه شده است.

این درحالی است که اپل تاکنون چندین ادعای نقض ابتکار و طراحی را علیه شرکتهای رقیب خود در گذشته مطرح کرده است که درمیان آن می توان به کپی کردن طرح گوشه های گرد آی فن اشاره کرد.ماه گذشته شکایت اپل علیه سامسونگ در آمریکا 1.05 میلیارد دلار برای این شرکت به همراه آورد.



           
یک شنبه 2 مهر 1391برچسب:, :: 19:28
mahnaz

یک گروه ورزشی دوچرخه سواری اقدام به ساخت دوچرخه ای به عنوان یک گام بلند در این صنعت کرده که می تواند زین دوچرخه را برحسب شیب زمین تغییر دهد.

گروه ورزشی دوچرخه سواری نمونه اولیه از دوچرخه های خود را در یک نمایشگاه دوچرخه به نمایش گذاشته است که می تواند به سادگی به جلو و عقب حرکت کند بدون اینکه به تنظیمات خاصی نیاز داشته باشد.

بقیه در ادمه مطلب...



ادامه مطلب ...


           
یک شنبه 2 مهر 1391برچسب:, :: 19:24
mahnaz

محققان سيستم خودكار باد لاستيك طراحي كرده‌اند كه بدون نياز به پمپ خارجي و تنها از طريق چرخش و پمپاژ جريان هوا، فشار لاستيك را در وضعيت مطلوب نگه مي‌دارد.فشار باد لاستيك يكي از اصلي‌ترين دغدغه‌هاي رانندگان است و به گفته محققان، كاهش 10 درصدي باد لاستيك عمر مفيد آن را 9 تا 16 درصد كاهش مي‌دهد.

سيستم خودكار باد لاستيك AMT توسط محققان شركت «گودير» (Goodyaer)‌ طراحي شده و بصورت خودكار فشار تاير را بدون نياز به پمپ‌هاي خارجي يا قطعات الكترونيكي در وضعيت مطلوب نگه مي‌دارد.اجزاي اصلي اين سيستم ساده درون لاستيك تعبيه شده است. بخش اصلي اين سيستم از يك رگولاتور داخلي تشكيل شده است كه افت فشار را با كمك حسگر فشار و با توجه به شاخص تعيين شده psi اندازه گيري مي‌كند.

در صورت افت فشار لاستيك در زمان حركت، شير ورودي هوا باز شده و باد از طريق لوله تعبيه شده بر روي ديواره لاستيك داخل مي‌شود و پس از رسيدن به فشار مطلوب شير ورودي هوا بسته مي‌شود.فناوري لاستيك خود باد شونده همزمان با نمايشگاه بين‌المللي خودروهاي تجاري 2012 در هانوفر آلمان به نمايش گذاشته شده است و آزمايش اين سيستم سال آينده بر روي خودروها آغاز خواهد شد، اما تاكنون قيمتي براي اين محصول اعلام نشده است.



           
یک شنبه 2 مهر 1391برچسب:, :: 19:20
mahnaz
درباره وبلاگ


سلام به دوستان گلم.امیدوارم وبلاگم براتون مفید باشه.و با نظرات سازنده خودتون در بهتر شدن وبلاگم منو یاری کنید.
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه و آدرس helpland.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.