اسلایدر

مردم براي پول، بيشتر از سلامتي خود نگران مي‌شوند
 
همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه
دانلود,عـکس,آهنگ,آموزش,اخبار,دانشگاه,بیوگرافی,علمی,برنامه,سرگرمی,مطالب جالب

در يك بررسي آماري معلوم شد، تقريبا يك سوم از مردم براي رفاه مالي خود خيلي بيشتر از سلامت جسمي‌شان نگران مي‌شوند و به پول، بيشتر از سلامتي خود اهميت مي‌دهند.

 اين نگراني‌هاي مالي شامل دغدغه‌ و نگراني نسبت به جلسات و ملاقات‌هاي مالي، غرق شدن در بدهي‌هاي بيشتر و وام‌هاي زياد و يا حتي مشكلات مالي مربوط به يك دوست يا عضو خانواده هستند كه احساس افسردگي عميق را در انسان دو برابر مي‌كنند.

 به نوشته روزنامه ميرور، در يك مطالعه جديد در انگليس تحت عنوان «اميدها و ترس‌ها» معلوم شد كه مساله سلامت جسمي براي مردم در درجه دوم اهميت قرار دارد و فقط 23 درصد از شركت كنندگان نسبت به سلامت جسمي خود يا اعضاي خانواده‌شان، نگران هستند و به اين موضوع اهميت بيشتري مي‌دهند. در اين بررسي 2023 فرد بالغ انگليسي شركت داشته‌اند.

 در عين حال مطالعه ديگري كه در همين رابطه انجام گرفته معلوم كرده است كه حدود شش ماه پيش، اين آمار كاملا برعكس بوده به طوري موضوع سلامت، بزرگترين نگراني و دغدغه مردم اين كشور بوده و نگراني‌هاي مالي در رديف دوم قرار داشتند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
سه شنبه 10 آبان 1390برچسب:, :: 20:14
mahnaz

درباره وبلاگ


سلام به دوستان گلم.امیدوارم وبلاگم براتون مفید باشه.و با نظرات سازنده خودتون در بهتر شدن وبلاگم منو یاری کنید.
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه و آدرس helpland.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.