اسلایدر

اولین دختر راننده مترو + 4 عکس
 
همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه
دانلود,عـکس,آهنگ,آموزش,اخبار,دانشگاه,بیوگرافی,علمی,برنامه,سرگرمی,مطالب جالب

 

مریم ال صفر ، دختر 28 ساله ای است که در کشور امارات راننده مترو شهری است.

به گزارش بی حرف ، مریم می گوید هنگام استخدام تنها مساله زن بودن او بوده است و از نظر تخصصی او همه ی آزمون ها را با موفقیت پشت سر گذاشته است. مریم با حجاب کامل پشت مترو قرار می گیرد.

دختر 28 ساله اهل دوبی، نخستین زن راننده قطار در خاورمیانه شناخته شد.
مریم آل‌صفر، به عنوان راننده مترو(metro driver) در دوبی در حال حاضر مشغول به کار است. او که در پشت سکوی کنترل قرار گرفته براحتی می‌تواند قطار مترو را کنترل کند.
او در این رابطه می‌گوید: اگرچه از لحاظ بسیاری از زنان شغل (working women) من کاری غیرمتعارف است، اما در آینده‌ای نه‌ چندان دور بر تعداد زنانی که به این شغل علاقه نشان می‌دهند زیاد خواهد شد. شغل مریم، زمانی بر سر زبان‌ها افتاد که بسیاری از زنان عربستان سعودی به‌خاطر رانندگی اتومبیل دستگیر شده‌اند. شبکه کنترل متروی دوبی که یکی از پیشرفته‌ترین شبكه‌های متروی جهان توصیف شده دارای اتاق کنترل متمرکز است.
دوشیزه آل‌صفر در این باره می‌گوید: کار من کاری سخت است و مسئولیت من باعث می‌شود که من با مردم و کارکنان از ملیت‌های مختلف و فرهنگ‌های مختلف در ارتباط باشم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
دو شنبه 17 بهمن 1390برچسب:, :: 19:12
mahnaz

درباره وبلاگ


سلام به دوستان گلم.امیدوارم وبلاگم براتون مفید باشه.و با نظرات سازنده خودتون در بهتر شدن وبلاگم منو یاری کنید.
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه و آدرس helpland.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.