اسلایدر

عرضه گوشي چهارهسته‌اي هواوي
 
همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه
دانلود,عـکس,آهنگ,آموزش,اخبار,دانشگاه,بیوگرافی,علمی,برنامه,سرگرمی,مطالب جالب

زماني كه شركت چيني Huawei گوشي هوشمند Ascent D را با پردازنده چهارهسته‌اي در "كنگره جهاني تلفن‌همراه"(MWC) معرفي كرد، در خبرها اعلام شد كه اين محصول بين فصل‌هاي دوم و سوم سال جاري ميلادي وارد بازار جهاني مي‌شود. اما هم‌اكنون به صورت دقيق اعلام شده است كه اين گوشي چيني چهارهسته‌اي فصل سوم سال جاري به دست كاربران مي‌رسد.

در خبرها آمده است كه توليد گوشي هوشمند Huawei Ascend D از ماه ژوئن آغاز مي‌شود و قرار است كه در ماه ژوئيه به دست كاربران برسد.

شركت سازنده هنوز خبري را در مورد قيمت اين محصول منتشر نكرده است، اما كارشناسان پيش‌بيني مي‌كنند كه اين محصول با قيمتي حدود 15 تا 25 درصد ارزان‌تر از محصولات مشابه توليد شده در شركت‌هاي رقيب به دست كاربران برسد.پيش‌بيني مي‌شود كه اين محصول همزمان با ورود مدل جديد سري گوشي‌هاي هوشمند Galaxy S سامسونگ وارد بازار شود كه اين مسئله هم مي‌تواند بر قيمت آن تاثير بگذارد.

لازم به ذكر است كه اين گوشي هوشمند شامل پردازنده چهارهسته‌اي ARM K3V2 با توان 5/1 گيگاهرتز، نمايشگر لمسي 5/4 اينچي از نوع HD LCD و با كيفيت 720 در 1280 پيكسل و قوي‌ترين پردازنده گرافيكي موبايلي موجود در بازار با توان 32 بيت مي‌شود. گوشي چيني چهارهسته‌اي جديد 9/8 ميليمتر ضخامت دارد و شامل دوربين ديجيتالي 8 مگاپيكسلي مي‌شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
یک شنبه 6 فروردين 1391برچسب:, :: 20:34
mahnaz

درباره وبلاگ


سلام به دوستان گلم.امیدوارم وبلاگم براتون مفید باشه.و با نظرات سازنده خودتون در بهتر شدن وبلاگم منو یاری کنید.
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه و آدرس helpland.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.