اسلایدر

جاسوسي از مردم از طريق تلويزيون!
 
همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه
دانلود,عـکس,آهنگ,آموزش,اخبار,دانشگاه,بیوگرافی,علمی,برنامه,سرگرمی,مطالب جالب

رييس سازمان جاسوسي آمريكا «سيا» مدعي است با افزايش استفاده از دستگاه‌ها با قابليت اتصال به اينترنت مانند تلويزيون هاي اينترنتي، مردم در حقيقت ابزار جاسوسي و شنود را در منازل خود كار مي‌گذارند.با پيشرفت فناوري‌هاي نوين، شيوه‌هاي جاسوسي نيز بهبود يافته و ديگر نيازي به ورود مخفيانه به منازل و نصب ميكروفون براي شنود وجود ندارد.

«ديويد پترائوس» رييس سازمان جاسوسي آمريكا (سيا) تأكيد مي‌كند: مردم با استفاده از دستگاه‌هايي كه به اينترنت متصل مي‌شوند، در حقيقت جاسوسي در منازل خود را تسهيل مي‌كنند.دانلود كردن فيلم از طريق تلويزيون‌هاي اينترنتي،‌ ابزارهاي مختلف شامل دستگاه كنترل از راه دور و ريزتراشه‌ها در يخچال و زنگ در منازل مي‌توانند ابزار جاسوسي پنهان در منازل باشند.

نسل جديد دستگاه‌ها با قابليت اتصال به اينترنت با فناوري‌هايي نظير شناسايي فركانس‌هاي راديويي، شبكه‌هاي حسگر و سرورهاي كوچك از راه دور كنترل مي‌شوند و در اين صورت تلويزيون يا سيستم روشنايي مي‌تواند به ابزار جاسوسي تبديل شود.كارشناسان معتقدند دستگاه‌ها با قابليت اتصال به اينترنت در آينده قادر خواهند بود محل حضور و نوع كاري كه در حال انجام آن هستند را از طريق اينترنت در اختيار گروه‌ها و سازمان‌هاي جاسوسي قرار دهند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
دو شنبه 14 فروردين 1391برچسب:, :: 19:0
mahnaz

درباره وبلاگ


سلام به دوستان گلم.امیدوارم وبلاگم براتون مفید باشه.و با نظرات سازنده خودتون در بهتر شدن وبلاگم منو یاری کنید.
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه و آدرس helpland.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.