اسلایدر

مغز نوزاد کلید رمز ساخت رایانه‌های هوشمندتر !
 
همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه
دانلود,عـکس,آهنگ,آموزش,اخبار,دانشگاه,بیوگرافی,علمی,برنامه,سرگرمی,مطالب جالب

دانشمندان علوم شناختی امیدوارند که مغز یک نوزاد با همه تصورات و حس امکانپذیری که به همراه آن می‌آید را در ظرفی بسته بندی کرده و از آنچه که به دست می‌آید، رایانه‌هایی هوشمندتر بسازند.

«الیسون گوپنیک»، روان‌شناس رشد در دانشگاه کالیفرنا در برکلی، اظهار كرد: کودکان برترین ماشین‌های یادگیرنده در سرتاسر گیتی هستند.نویسنده کتاب هایی نظير «دانشمند در گهواره» (ویلیام مورو، 2000) و «نوزادان فیلسوف ماب» (پیکادور، 2010) افزود: تصور کنید که رایانه‌ها هم می‌توانستند به همان اندازه و سرعت آنها یاد بگیرند.

دانشمندانی مانند «گوپنیک» می‌دانند که یک نوزاد سالم منبع تامین شده‌ای از 100 میلیارد سلول عصبی برای تمام زندگی خود دارد؛ با بالغ شدن نوزاد، هر يك از این سلول‌های مغزی شبکه گسترده‌ای از سیناپس‌ (15000 تا سن دو یا سه سالگی) تشکیل می‌دهند که به نوپایان امکان می‌دهد زبان‌ها و مهارت‌های اجتماعی را بیاموزند.همه اینها در حالی رخ می‌دهد که آنها در حال یادگیری این هستند که چگونه در محیط خود به ادامه زندگی و بالندگی دست بیابند.

در همین حال، بزرگسالان تمایل دارند به جای آن که به قدرت خیال‌های خود اجازه دهند تا به هر کجا پرواز كند، بیشتر بر روی اهداف پیش رو تمرکز کنند.به گمان پژوهشگران، این ترکیب هدف تمرکزی بزرگسالان و ذهن باز کودکان است که می‌تواند برای آموزش فوت و فن‌های تازه به رایانه‌ها ایده‌آل باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
دو شنبه 14 فروردين 1391برچسب:, :: 19:59
mahnaz

درباره وبلاگ


سلام به دوستان گلم.امیدوارم وبلاگم براتون مفید باشه.و با نظرات سازنده خودتون در بهتر شدن وبلاگم منو یاری کنید.
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه و آدرس helpland.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.