اسلایدر

ساخت شارژري با قابليت ميكروب‌زدايي از تلفن همراه!
 
همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه
دانلود,عـکس,آهنگ,آموزش,اخبار,دانشگاه,بیوگرافی,علمی,برنامه,سرگرمی,مطالب جالب

محققان موفق به ساخت دستگاه PhoneSoap‌ شده‌اند كه همزمان با شارژ كردن تلفن همراه هوشمند، قادر است با استفاده از پرتوهاي فرابنفش، سطح گوشي را از باكتريهاي خطرناك پاك كند.بررسي‌ها نشان مي‌دهد، ويروس و باكتري‌هاي موجود بر روي گوشي تلفن همراه بسيار بيشتر از كاسه توالت است كه برخي از اين باكتري‌ها از انواع بسيار خطرناك و مقاوم به آنتي بيوتيك هستند.

اين درحاليست كه بسياري از توليدكنندگان تلفن همراه هوشمند نسبت به استفاده از دستمال‌هاي مرطوب و ضدعفوني كننده براي تميز كردن اين دستگاه‌ها نيز هشدار مي‌دهند.محققان براي استريليزه كردن گوشي تلفن همراه هوشمند نمونه اوليه‌اي از دستگاه PhoneSoap‌ را طراحي كرده‌اند كه همزمان مي‌تواند باتري تلفن همراه را نيز شارژ كند.

گوشي تلفن همراه درون اين دستگاه جعبه مانند قرار داده شده و با استفاده از پرتوهاي فرابنفش سطح C در مدت زمان سه تا پنج دقيقه باكتري‌ها از بين مي‌روند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
شنبه 9 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 18:56
mahnaz

درباره وبلاگ


سلام به دوستان گلم.امیدوارم وبلاگم براتون مفید باشه.و با نظرات سازنده خودتون در بهتر شدن وبلاگم منو یاری کنید.
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه و آدرس helpland.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.