اسلایدر

خدمات اينترنت را در اسباب‌بازي كاغذي كودكان دريافت كنيد!
 
همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه
دانلود,عـکس,آهنگ,آموزش,اخبار,دانشگاه,بیوگرافی,علمی,برنامه,سرگرمی,مطالب جالب

 با استفاده از اسباب‌بازي كاغذي كودكان، از اين پس قادر خواهيد بود از ايميل جديد خود هم مطلع شويد يا آهنگ مورد علاقه‌تان را گوش كنيد!اسباب بازي كاغذي ReaDIYmate‌ در اصل رايانه كوچكي است كه امكان دسترسي به اينترنت بي‌سيم Wi-Fi، رمزگشاي MP3، آمپلي فاير دو وات و حافظه داخلي دو گيگابايت را فراهم مي‌كند.

خدمات اينترنتي در اسباب‌بازي كاغذي توسط ايميل گوگل، شبكه‌هاي اجتماعي، فيدهاي RSS‌، SoundCloud وFoursquare پشتيباني مي‌شوند كه جوابگوي نيازهاي ديجيتال كاربر هستند.موتور محرك و جعبه بلندگو با پوشش‌هاي مختلف كاغذي پوشيده مي‌شوند. سرهمبندي اسباب‌بازي كاغذي به هيچ ابتكار يا مهارت خاص الكترونيكي نياز ندارد و 19 شكل و طرح مختلف توسط هنرمندان بين‌المللي طراحي شده است

برنامه نرم‌افزاري به كار گرفته شده منبع باز (open source)‌ است و كاربر مي‌تواند عملكردهاي جديدي براي رايانه كوچك خود برنامه‌نويسي كند. البته ناگفته نماند كه هكرها نيز مي‌توانند با افزون قطعات الكترونيكي و برنامه نويسي مجدد، از خود تحركات تازه‌اي نشان دهند!عملكردهاي اين رايانه كوچك براي بزرگسالان بسيار كاربردي است و طراحي آن براي كودكان سرگرم كننده است. قيمت اسباب‌بازيهاي كاغذي 130 دلار اعلام شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
سه شنبه 19 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 18:40
mahnaz

درباره وبلاگ


سلام به دوستان گلم.امیدوارم وبلاگم براتون مفید باشه.و با نظرات سازنده خودتون در بهتر شدن وبلاگم منو یاری کنید.
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه و آدرس helpland.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.