اسلایدر

کوالکوم با همکاری ال جی ارائه خواهد کرد: اولین تلفن هوشمند اندرویدی با چیپست Snapdragon S4 Pro
 
همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه
دانلود,عـکس,آهنگ,آموزش,اخبار,دانشگاه,بیوگرافی,علمی,برنامه,سرگرمی,مطالب جالب

Qualcomm

Qualcomm خبر از آمدن اولین تلفن هوشمند اندرویدی برخوردار از چیپست Snapdragon S4 Pro می‌دهد. سازنده این تلفن هوشمند کمپانی ال جی خواهد بود که قرار است آن را با یک پردازنده چهار هسته‌ای Krait، جدیدترین پردازنده گرافیکی Adreno 320 و قابلیت مخابراتی LTE روانه بازار کند.

کوالکوم می‌گوید که این تلفن هوشمند در پاییز از راه خواهد رسید و ویژگی‌هایی را دارد که برای اولین بار در S4 Pro خواهیم دید. یکی از این ویژگی‌ها جابجایی یکپارچه بین شبکه‌های 3G و 4G و LTE است که باعث خواهد شد هیچ تماسی به خاطر خارج شدن کاربر از محدود آنتن‌های LTE قطع نشود.

نه کوالکوم و نه ال جی هیچکدام نام این تلفن را اعلام نکرده‌اند ولی یک منبع نزدیک به پروژه ادعا می‌کند که این تلفن همان Optimus G که اخیراً تصاویری از آن به بیرون درز کرده است.
پیش‌بینی می‌شود که این تلفن هوشمند در نمایشگاه IFA 2012 معرفی شود و به احتمال زیاد دارای دوربین 13 مگاپیکسلی، نمایشگر 4.7 اینچی با تکنولوژی True HD-IPS با کیفیت 720P و همینطور 2 گیگابایت رم خواهد بود. فعلاً تا معرفی رسمی آن، باید با این مشخصات اندک سر کنیم.

gsmarena-001.jpg


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
پنج شنبه 2 شهريور 1391برچسب:, :: 19:28
mahnaz

درباره وبلاگ


سلام به دوستان گلم.امیدوارم وبلاگم براتون مفید باشه.و با نظرات سازنده خودتون در بهتر شدن وبلاگم منو یاری کنید.
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه و آدرس helpland.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.