اسلایدر

آشپزخانه قابل حمل براي آشپزي در فضاي باز
 
همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه
دانلود,عـکس,آهنگ,آموزش,اخبار,دانشگاه,بیوگرافی,علمی,برنامه,سرگرمی,مطالب جالب

 

طراحان ايتاليايي سيستم آشپزخانه قابل حمل و مجهزي طراحي كرده اند كه امكان پخت غذا و شستن راحت ظروف را در فضاي باز و هنگام اردو زدن فراهم مي كند.

سيستم آشپزخانه قابل حمل Citter شامل يك كپسول كوچك مسافرتي، صفحه اجاق گاز روميزي، سينك ظرفشويي و محل قرار گرفتن ظروف است.

اين آشپزخانه كوچك مسافرتي به طول 240 سانتي متر شامل بخش هاي جداشدني نسبتا سبكي است كه به راحتي حمل شده و به سرعت به يكديگر متصل مي شوند.

در يك سمت آشپزخانه متحرك، اجاق گاز و در سمت ديگر سينك ظرفشويي مجهز به آب گرم تعبيه شده است. محل قرار گرفتن قابلمه و ظروف در كنار محفظه اي براي قرار دادن زباله از ديگر امكانات اين سيستم است. دسته هاي اطراف ميز امكان بلند كردن و جابه جايي راحت آشپزخانه متحرك را پس از سوار كردن قطعات فراهم مي كند.

علاوه بر امكان استفاده از آشپزخانه قابل حمل در زمان اردو و حضور در فضاي باز، مي توان از اين سيستم سبك در دفتر كار يا محيط هاي كوچك فاقد آشپزخانه نيز استفاده كرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
شنبه 4 شهريور 1391برچسب:, :: 20:20
mahnaz

درباره وبلاگ


سلام به دوستان گلم.امیدوارم وبلاگم براتون مفید باشه.و با نظرات سازنده خودتون در بهتر شدن وبلاگم منو یاری کنید.
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه و آدرس helpland.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.