اسلایدر

امکان حرکت صندلی چرخدار با قدرت ذهن
 
همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه
دانلود,عـکس,آهنگ,آموزش,اخبار,دانشگاه,بیوگرافی,علمی,برنامه,سرگرمی,مطالب جالب

رئیس دانشکده مهندسی و فناوری اطلاعات دانشگاه فناوری سیدنی یک صندلی چرخدار ساخته که با قدرت مغز کنترل می شود و می تواند ناوبری خود را با یک مغز رباتیک در میان یک محوطه پرازدحام برعهده بگیرد.پرفسور هانگ نگوین رئیس دانشکده مهندسی و فناوری اطلاعات دانشگاه فناوری سیدنی در رابطه با این دستگاه اظهار داشت: فناوری می تواند مرزهای جدیدی از فناورهایی که با قدرت فکر کنترل می شوند را به روی ما باز کنند.

این امکان وجود دارد که سیستمهای سرگرمی خانگی و اتومبیلها در آینده با قدرت فکر کنترل شوند.پرفسور نگوین افزود: ما با صندلی چرخدار آغاز کردیم چرا که درحال حاضر نیاز نسبت به این وسیله به شدت احساس می شود.جردن که تحقیقات صندلی چرخداری که توسط قدرت فکر حرکت می کند را به عنوان تز دکترای خود انجام داده است، گفت: بسیار خوش شانس بودم که در این تصادف از ناحیه گردن دچار آسیب نشدم، چرا که فناوریهای معدودی وجود دارد که اگر از ناحیه گردن به پایین فلج نشده باشید می تواند موثر واقع شود.

وی افزود: این دستگاه جدا از امکان حرکت، احساس استقلال را نیز منتقل می کند، مسئله کم هزینه بودن این دستگاه هنگام طراحی آن به شدت مدنظر قرار گرفته تا این دستگاه برای کسانی که به آن نیاز دارند قابل دسترس باشد.این پدر و پسر برای تحقق و واقعیت بخشیدن به این ایده با یکدیگر همکاری کردند.این صندلی چرخدار تاکنون آزمایشهایی را پشت سر گذاشته و ظرف پنج سال آینده بسته به بودجه لازم می تواند وارد بازار تجاری شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
14 شهريور 1391برچسب:, :: 0:25
mahnaz

درباره وبلاگ


سلام به دوستان گلم.امیدوارم وبلاگم براتون مفید باشه.و با نظرات سازنده خودتون در بهتر شدن وبلاگم منو یاری کنید.
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه و آدرس helpland.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.