اسلایدر

با صفحه کلید smartype صحیح تایپ کنید
 
همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه
دانلود,عـکس,آهنگ,آموزش,اخبار,دانشگاه,بیوگرافی,علمی,برنامه,سرگرمی,مطالب جالب

تمامی کاربران لپ تاپ ها و کامپیوترهای رومیزی را به لحاظ مهارت تايپ کردن می توان در سه گروه جای داد؛ گروه اول عده ای هستند که در هنگام تایپ کردن فقط به کليد های کيبرد نگاه می کنند. گروه دوم آنهايی هستند که تایپ کردن خود را بر روی مانیتور دنبال می کنند. و گروه سوم آنهايی هستند که به ازای تایپ کردن هر حرف و يا کلمه يک بار به نمايشگر نگاه می کنند تا مطمئن شوند صحيح تایپ کرده اند.

شرکت Keyview برای تبديل وضعيت تایپ کردن گروه سوم به يک شرایط استاندارد، یک صفحه کلید بسيار زیبا و کاربردی طراحی کرده. این محصول Smartype نام دارد. در بالای این صفحه کلید و به موازات کليدهایش يک نمايشگر افقی جاسازی شده و این امکان را به کاربر می دهد تا هر آنچه را که تايپ می کند با يک نگاه اجمالی به اين نمایشگر، مرور کرده و از درست بودن آن اطمینان پيدا کند.

همچنين کاربر می تواند ايميل‌ها، فيدها، پست‌های فيسبوک و توييتر خود را از طریق اين نمايشگر باریک دنبال کند و در حین تایپ کردن به راحتی زندگی آنلاین خود را نیز ادامه دهد، با دیگران در ارتباط باشد و از آخرين اخبار و ایمیل های فوری خود مطلع شود.علاوه بر داشتن طراحی زیبا و سبک، مهمترین مزيت اين محصول آن است که به دليل نزدیک بودن بودن منطقه دید چشمی و کارِ دستی کاربر، از حرکات مکرر گردن به سمت پايين و بالا جلوگیری می شود و فرد ديگر از گردن درد و شانه دردهای ناشی از تایپ کردن غیر استاندارد نالان نخواهد شد.

این شرکت ادعا می کند که محصولش می تواند مهارت کاربران آماتور و سرعت تايپ صحیح کلمات را از طريق کنترل ديد در آنها تقویت کند. همچنین قرار است به زودی اطلاعات مربوط به قیمت محصول، چگونگی ارسال سفارش و فروش آنلاین از طريق وب سایت Keyview در اختيار متقاضيان خرید قرار گیرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
14 شهريور 1391برچسب:, :: 0:25
mahnaz

درباره وبلاگ


سلام به دوستان گلم.امیدوارم وبلاگم براتون مفید باشه.و با نظرات سازنده خودتون در بهتر شدن وبلاگم منو یاری کنید.
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه و آدرس helpland.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.